سنگ‌اندازی‌ها مانع سرمایه‌گذاری در ورزش آذربایجان‌شرقی است


سنگ‌اندازی‌ها مانع سرمایه‌گذاری در ورزش آذربایجان‌شرقی است

تبریز - ایرنا - مالک باشگاه فرهنگی - ورزشی «علم و ادب» تبریز گفت: با وجود اینکه تبریز شهری صنعتی و دارای شرکت‌های بزرگ است، به دلیل مشکل‌تراشی و آزار و اذیت‌هایی که برای بخش خصوصی به وجود می‌آورند، هیچ‌کس حاضر نمی‌شود برای ورزش استان هزینه کند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل بابازاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان مشکلات موجود بر سر راه تیم فوتبال علم و ادب، اظهار کرد: به نظر می‌رسد برخی از ماندن امتیاز تیم در استان خیلی ناراحتند و به همین خاطر هر روز به دنبال اذیت کردن من و باشگاه هستند.

وی افزود: خروج تیم فوتبال گسترش فولاد از آذربایجان شرقی در سال گذشته و همچنین تیم والیبال شهرداری تبریز در شرایط کنونی، نشان می‌دهد که بنده برخلاف نظر بعضی از دوستان عمل کرده‌ام و به همین خاطر به شدت ما را اذیت می‌کنند.

بابازاده از سکوت پیشکسوتان ورزش آذربایجان شرقی در مقابل این نوع رفتارها با تیم علم و ادب گلایه و یادآوری کرد: اگر ما پا پیش نمی‌گذاشتیم تیم فوتبال شهرداری هم مثل والیبال به استانی دیگر واگذار می‌شد، پس چرا پیشکسوتان در مقابل کارشکنی‌های برخی از مسئولان واکنشی نشان نمی‌دهند.

وی در مورد انتقادات صورت گرفته از طرف خانواده والیبال به خاطر واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز به ارومیه گفت: پیشنهاد می‌کنم به جای مصاحبه و انتقاد کردن در فضای مجازی، دست به اقدامی بزنند، زورشان را روی هم بگذارند و اجازه ندهند برخی‌ها با خروج تیم به اهدافشان برسند.

بابازاده در ارتباط با امتناع هیئت فوتبال آذربایجان شرقی از ارسال مبایعه‌نامه به فدراسیون فوتبال و انتقال امتیاز تیم فوتبال علم و ادب نیز گفت: نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال و به صراحت اعلام کردیم که اگر این هفته تغییر نام صورت نگیرد، در ادامه مسابقات حاضر نخواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه علم و ادب تبریز افزود: به رغم اینکه هشت هفته از خرید امتیاز تیم می‌گذرد و بیش از یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده، به دلیل اینکه تغییر نام صورت نگرفته و لیست تیم از بازیکنان سال گذشته شهرداری پر بوده، نه اجازه اضافه کردن بازیکن داریم و نه می‌توانیم از بازیکنان امیدمان استفاده کنیم. به همین دلیل تیم هر هفته با شکست بدرقه می‌شود؛ نمی‌دانم برخی‌ها از باخت تیم چه سودی می‌برند که نمی‌گذارند این مشکلات حل شود.

وی در پایان گفت: اگر حفظ تیم در آذربایجان شرقی آقایان را اذیت می‌کند، ما این هفته بازی نمی‌کنیم که به آرزوی دیرین‌شان برسند.

۵۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022