7 پویانمایی منتخب کانون پرورش فکری کودکان، در اصفهان اکران می شود


7 پویانمایی منتخب کانون پرورش فکری کودکان، در اصفهان اکران می شود

اصفهان- ایرنا - مدیر پردیس سینمایی اصفهان از اکران رایگان پویانمایی‌های منتخب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اصفهان برای نخستین بار خبر داد.

محمد پناهی‌نژاد روز دوشنبه به ایرنا گفت: چهاردهمین برنامه باشگاه فیلم هنر و تجربه به نمایش هفت انیمیشن منتخب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص دارد.

وی افزود: این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهارشنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی اصفهان برگزار می‎شود.

پناهی فرد اظهار داشت: انیمیشن‌های ایرانی می‌توانند دریچه‌های جدیدی در بازارهای پایدار و نو در حوزه پویانمایی و صنایع وابسته ایجاد کند.

وی اضافه کرد: فیلم‌های «لی‌لی حوضک»(وجیه‌الله فردمقدم)،«شنگول و منگول»(فرخنده ترابی)،«بهادر»(عبدالله علیمراد)،«خواب»(علیرضا چیتایی)، «پرنده سکوت»(لیسا جمیله برجسته)،«ریشه در آسمان» (فرخنده ترابی) و «مادر بزرگ پرنده»(فاطمه گودرزی)، عنوان‌های هفت انیمیشنی است که در باشگاه فیلم هنر و تجربه اصفهان به نمایش درمی‎آیند.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان، تماشای این آثار را برای مردم رایگان اعلام کرد و گفت: کانون پرورش فکری به‌عنوان نهادی باسابقه در عرصه تولیدات کودکان و نوجوانان، در سال‌های اخیر با مشارکت شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه انیمیشن‌سازی به‌دنبال تقویت بازارهای جانبی مبتنی بر شخصیت‌ها و قهرمان‌های ایرانی در حوزه تولیدات وابسته به پویانمایی است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره جدید فعالیت‌های سینمایی خود، نخستین بار است که با مشارکت بخش خصوصی و باشگاه فیلم هنر و تجربه و با هدف حمایت و تقویت صنعت انیمیشن کشور، قصد اکران عمومی انیمیشن‌های منتخب خود را دارد.

7 پویانمایی منتخب کانون پرورش فکری کودکان، در اصفهان اکران می شود

۳۰۸۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید