محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین ایموجی ها را بشناسید


محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین ایموجی ها را بشناسید

فهرستی از محبوب ترین اموجی ها توسط کنسرسیوم یونیکد منتشر شد. این فهرست شامل 10 شکلک Emoji است که بیشترین استفاده را توسط کاربران در سراسر جهان تشکیل می‌دهند. بعد از اطلاعاتی که در روز جهانی اموجی در ماه جولای منتشر شد٬ حال کنسرسیوم یونیکد فهرستی از محبوب ترین اموجی ها که بیش از سایر اموجی‌ها توسط کاربران در سراسر جهان استفاده...

فهرستی از محبوب ترین اموجی ها توسط کنسرسیوم یونیکد منتشر شد. این فهرست شامل 10 شکلک Emoji است که بیشترین استفاده را توسط کاربران در سراسر جهان تشکیل می‌دهند.
بعد از اطلاعاتی که در روز جهانی اموجی در ماه جولای منتشر شد٬ حال کنسرسیوم یونیکد فهرستی از محبوب ترین اموجی ها که بیش از سایر اموجی‌ها توسط کاربران در سراسر جهان استفاده شده‌اند را منتشر کرده است. این موسسه مسئول حفظ استاندارد یونیکد٬ یک اجماع گسترده برای رمزگذاری و نمایش متن‌های دیجیتالی٬ نمادها و در سال‌های اخیر اموجی‌ها است.
این اولین باریست که کنسرسیوم یونیکد از داده‌های داخلی خود در ارتباط با اموجی‌ها استفاده کرده تا به لطف آن ما با پر استفاده‌ترین اموجی‌ها آشنا شویم. این رتبه‌بندی شامل شکلک‌های زیر است:
😂 چهره‌ای با اشک شادی
❤️ قلب قرمز
😍 چهره‌ای با چشمان قلبی
🤣 غلت خوردن روی زمین از خنده
😊 صورت خندان با چشمان خندان
🙏 دو دست به سمت هم
💕 دو قلب
😭 گریه با صدای بلند
😘 چهره‌ای با پرتاب یک بوسه
👍 شست به سمت بالا
اموجی چهره‌ای با اشک شادی (😂) و قلب (❤️) در راس محبوب ترین اموجی ها که بیشترین استفاده را توسط کاربران سراسر جهان داشته‌اند٬ قرار دارند. همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید٬ این دو حدود 10 و 7 درصد کل استفاده‌ی کاربران را تشکیل داده‌اند.
محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین ایموجی ها را بشناسید
صحبت در مورد تعداد استفاده از اموجی‌ها نیز شگفت‌آور است. به گفته‌ی یونیکد٬ تقریبا 1 میلیارد اموجی در روز فقط در فیسبوک مورد استفاده قرار می‌گیرد! آیا شما هم از کاربران همیشگی اموجی‌ها هستید؟ اموجی‌های مورد علاقه‌ی شما کدام شکلک‌ها است؟ از طریق بخش نظرات همین مطلب آن‌ها را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان