تجربه بازیکنان فیفا از حضور در مسابقات آنلاین این بازی


تجربه بازیکنان فیفا از حضور در مسابقات آنلاین این بازی

بازیکنان بازی پرطرفداران فیفا 20 تجربیات متفاوتی از حضور در مسابقات آنلاین این بازی رایانه‌ای دارند.

تجربه بازیکنان فیفا از حضور در مسابقات آنلاین این بازیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی فیفا ۲۰ به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین بازی‌های رایانه‌ای در بین گیمر‌ها شناخته می‌شود و پس از عرضه مود جدید این بازی تعداد بسیار زیادی از علاقه‌مندان اقدام به خرید نسخه‌های آفلاین و آنلاین آن کرد. فیفا ۲۰ فراهم کردن حضور در این بازی به صورت آفلاین، امکان برگزاری مسابقات آنلاین را نیز برای کاربران فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Mobile، رکورد میزان دانلود در عناوین موبایلی را شکست

صنعت بازی‌های رایانه‌ای سالیانه میلیون‌ها دلار سودآوری برای شرکت‌های فعال در این حوزه دارد و به از همین رو رقابت بسیار شدیدی بین نام‌های مطرح بازی‌سازی وجود داشته و هرکدام در تلاش هستند تا با تولید محتوای مورد علاقه کاربران به ویژه جوانان و نو‌جوانان سهم بیشتری را از بازار بازی‌ها بدست آورند. در میان بازی‌های ورزشی، فیفا طرفداران بسیاری دارد و با توجه به کیفیت بازی و انتقال حس هیجان یک مسابقه فوتبال به کاربران، لحظاتی لذت‌بخش را ذبرای گیمر‌ها فراهم می‌کند.

تجربه بازیکنان فیفا از حضور در مسابقات آنلاین این بازی

فیفا ۲۰ بازی محبوب گیمر‌های علاقه‌مند به مسابقات فوتبال

سازندگان بازی رایانه‌ای فیفا ۲۰ برای خرید این بازی و هم‌چنین حضور در مسابقات آنلاین فوتبال هزینه‌ای مناسب را در نظر گرفته‌اند و مطمئنا این موضوع موجب ترغیب بیشتر گیمر‌ها برای خرید و شرکت در مسابقات فوتبال FIFA 20 می‌شود. یکی دیگر از نکات شاخص در این بازی طراحی حیرت‌انگیز چهره بازیکنان تیم‌های مختلف ملی و باشگاهی است. کیفیت طراحی به حدی استن که شاید به سختی بتوان نقصی در چهره بازیکنان پیدا کرد.

تجربه بازیکنان فیفا از حضور در مسابقات آنلاین این بازی

گیمر‌ها پس از حضور در مسابقات آنلاین و برنده شدن در چندین مسابقه می‌توانند به مراحل بالاتر راه یافته و در نهایت در لیگ حرفه‌ای‌ها حضور یابند. توسعه دهندگان FIFA 20 برای برندگان نهایی جوایزی ویژه را در نظر گرفته‌اند. فیفا ۲۰ هم‌اکنون برای کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

انتهای پیام/

کیفیت قابل توجه چهره بازیکنان در بازی فیفا ۲۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید