صدا و سیما بدون گرایش جناحی وظیفه اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهد


صدا و سیما بدون گرایش جناحی وظیفه اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهد

مدیرکل صداو سیمای البرز با اشاره به اینکه بیشتر مطالبات مردمی به حق است گفت: باید شفاف و واضح با مردم گفت و گو کنیم و با بررسی و نقد منصفانه عملکرد نمایندگان در ادوار گذشته، اطلاع رسانی و روحیه امید را در مردم افزایش دهیم .

به گزارش ایسنا، علی صادق مقدسی در نشست مشترک مدیران صداوسیمای البرز و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان، اطلاع‌رسانی در خصوص افزایش آگاهی مردم و تولید ویژه برنامه‌های انتخاباتی در جهت اغنای افکار عمومی برای شرکت در انتخابات مجلس را مهم دانست و افزود: دشمن روز به روز بر طبل تفرقه افکنی می‌کوبد و ما بایستی در برابر زمینه سازی عوامل نفوذی آماده‌تر از قبل باشیم.

صادق مقدسی با اشاره به اینکه بیشتر مطالبات مردمی به حق است گفت: باید شفاف و واضح با مردم گفت و گو کنیم و با بررسی و نقد منصفانه عملکرد نمایندگان در ادوار گذشته، اطلاع رسانی و روحیه امید را در مردم افزایش دهیم .

مدیرکل صدا و سیمای البرز با تاکید بر نصب العین قراردادن تعابیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مجلس از مدیران حوزه تولید و محتوا خواست با دقت بیشتر نسبت به منظومه فکری ایشان و بدون گرایش به جناحی خاص وظیفه اطلاع رسانی در حوزه‌های رادیو، تلویزیون و خبر انجام شود.

صادق مقدسی، در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: این انتخابات اولین انتخابات در مرحله گام دوم انقلاب است و تولید و ساخت برنامه‌ها بایستی به دور از سیاه نمایی و تخریب باشد و به عنوان نماینده افکار عمومی سعی کنیم با افزایش نشاط فضای سیاسی و اعتماد عمومی شاهد حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات مجلس باشیم.

در ادامه رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گفت: آنچه که بایستی مد نظر باشد حضور نامزدهای انقلابی و دلسوز مردم است که در راستای نظام و انقلاب باشند.

نوراللهی با اشاره بر ضرورت تمکین قانون در انتخابات مجلس، مهمترین اقدام را اصلاح قانون دانست و گفت: بایستی مطالبه گری در مردم، نخبگان و همه دستگاه‌ها ایجاد شود تا نسبت به این مهم اقدام گردد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گفت: سعی کردیم بی طرفی خود را در استان نشان دهیم و در بحث نظارتی نیز تلاش کردیم با تشکیل کارگروهی برای بررسی صلاحیت افراد، به طور دقیق و فارغ از اتهام به جناحی بودن، انتخابات سالمی در استان برگزار کنیم.

نوراللهی از مردم خواست، عملکرد نماینده‌ها و نامزدها را رصد کنند و با شناخت رای دهند چرا که هر رای آنها، آینده آنها و استان را ترسیم خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران