ستاره کامبوج: شکست مقابل ایران یک «حقیقت غم‌انگیز» بود


ستاره کامبوج: شکست مقابل ایران یک «حقیقت غم‌انگیز» بود

تهران- ایرنا- ستاره تیم ملی کامبوج با بیان اینکه این تیم پس از شکست فاجعه‌بار مقابل تیم ملی ایران فرصتی برای غمگین بودن ندارد، گفت: هواداران باید درک کنند که این نتیجه، حقیقت غم‌انگیز فاصله ما با فوتبال سطح اول را پدیدار می‌کند.

تیم ملی کامبوج تحت هدایت «فلیکس دالماس» و «کیسوکه هوندا» در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۱۴ بر صفر شکست تحقیرآمیزی را مقابل ایران متحمل شد اما «تیری چانتابین» ستاره کامبوج معتقد است که این تیم باید از این شکست تجربه کسب کند.

کامبوجی‌ها در دیدار نخست خود در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی یک بر یک هنگ‌کنگ را متوقف کردند و در دیدار بعدی مقابل بحرین با نتیجه خفیف یک بر صفر تن به شکست دادند، با این حال تمام کار تیمی خوب این تیم با باران گلی که در آزادی بر سر آنان شروع به باریدن کرد، شسته شد.

چانتابین در این خصوص اظهار داشت: باید از بازی مقابل ایران درس بگیریم و برای دیدار بعدی پیشرفت کنیم زیرا هیچ زمانی برای غصه خوردن و سرافکندگی نداریم؛ باید بجنگیم حتی اگر حریف بعدی نیز تیم قدرتمند دیگری باشد.

وی ادامه داد: صادقانه بگویم، اگر با ۵ یا ۱۰ گل هم می‌باختیم هیچ فرقی نداشت؛ فکر می‌کنم هواداران این طرز فکر را احمقانه بدانند اما آنان باید درک کنند که ما تلاش کردیم خوب بازی کنیم نه اینکه فقط زیر توپ بزنیم و جلوی دروازه اتوبوس پارک کنیم.

ستاره کامبوج در ادامه افزود: سعی کردیم پرس کنیم و توپ را در اختیار بگیرم و در نتیجه انرژی‌مان تحلیل رفت؛ همان‌طور که مربی گفت حالا متوجه شدیم چه جایگاهی داریم و برای پیشرفت راه زیادی در پیش داریم؛ نمی‌گویم رسیدن به جایگاه خوب کار سختی نیست اما این نتیجه حقیقت غم‌انگیز فاصله ما با سطح اول فوتبال و جایی که باید برسیم را هویدا کرد.

وی تاکید کرد: روحیه ما قوی‌تر شده زیرا می‌خواهیم به خاطر هواداران‌مان دوباره برگردیم؛ اینجا جایی است که باید بیدار شده و به اشتباهات خود پی برده و در جهت تصحیح آن گام به گام جلو برویم. ما نماینده کامبوج هستیم و باید برای ملت و کشورمان بجنگیم؛ باید از لحاظ روانی و فیزیکی آماده باشیم و از قدرت بدنی و ذهنی حریفان نترسیم و از فوتبال لذت ببریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی