پروژه‌های عمرانی باید با اصول مهندسی انجام شود


پروژه‌های عمرانی باید با اصول مهندسی انجام شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پروژه‌های عمرانی برای بقا و تاثیرگذاری باید با اصول مهندسی انجام شوند و نظرات و دیدگاه‌های افراد نباید در اجرای آن‌ها تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایسنا، جواد رحمتی در حاشیه بازدید از قطعات مختلف پروژه بزرگراه «خواجه - ورزقان»، این بزرگراه را در توسعه شهرستان ورزقان بسیار تاثیرگذار دانست و از مساعدت شرکت مس سونگون در خصوص تامین مالی این پروژه قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه عوامل بسیاری در کیفیت و کمیت اجرای پروژه‌ها تاثیر دارند، انجام دقیق و فنی مطالعات اجرای طرح با پیوست اجتماعی پروژه را برای ماندگاری و تاثیرگذاری پروژه‌ها بسیار حائز اهمیت دانست.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از برخی کارشکنی‌ها در خصوص مکان اجرای قطعه پنج پروژه با ارائه نقشه خلاف واقع انتقاد و اظهار کرد: اجرای پروژه‌ها باید با اصول مهندسی انجام شده و بتواند تاثیرگذاری لازم را برای رسیدن به اهداف اجرای پروژه داشته باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری، فرماندار ورزقان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرعامل شرکت مس آذربایجان نیز معاون عمرانی استاندار را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل