مارتین اسکورسیزی مجددا از سری فیلم های مارول انتقاد کرد


رسانه کلیک – مارتین اسکورسیزی در یک مصاحبه مطبوعاتی، ضمن اصرار بر گفته های قبلی خود، مجددا سری فیلم های مارول را سرکوب کرد. مارتین اسکورسیزی، کارگردان افسانه ای سینمای هالیوود مجددا آثار مارول را مورد انتقاد قرار داد؛ آن هم زمانی که به نظر می رسید همه چیز به دست فراموشی سپرده شده است. این […] نوشته مارتین اسکورسیزی مجددا از سری فیلم های مارول...

رسانه کلیک – مارتین اسکورسیزی در یک مصاحبه مطبوعاتی، ضمن اصرار بر گفته های قبلی خود، مجددا سری فیلم های مارول را سرکوب کرد.

مارتین اسکورسیزی مجددا از سری فیلم های مارول انتقاد کردمارتین اسکورسیزی مجددا از سری فیلم های مارول انتقاد کردمارتین اسکورسیزی مجددا از سری فیلم های مارول انتقاد کردمارتین اسکورسیزی مجددا از سری فیلم های مارول انتقاد کردمارتین اسکورسیزی مجددا از سری فیلم های مارول انتقاد کردمارتین اسکورسیزی مجددا از سری فیلم های مارول انتقاد کرد

مارتین اسکورسیزی، کارگردان افسانه ای سینمای هالیوود مجددا آثار مارول را مورد انتقاد قرار داد؛ آن هم زمانی که به نظر می رسید همه چیز به دست فراموشی سپرده شده است. این کارگردان مطرح چندی پیش گفته بود که سری فیلم های مارول ارزش سینمایی ندارند و بیشتر شبیه به یک پارک تفریحی هستند. او در خلال صحبت هایش از تلاش عوامل فیلم و نقش آفرینی هنرمندانه بازیگران قدردانی کرده بود، اما ظاهرا اکنون نظر خود را تغییر داده است.

رسانه ها و همچنین دست اندرکاران این مجموعه واکنش های متفاوتی به اظهارات اسکورسیزی نشان دادند. جیمز گان و جاس ویدون که هر دو چند مورد از بهترین فیلم های مارول را کارگردانی کرده اند، بر دفاع از آثار خود اصرار ورزیدند. بازیگرانی همچون ساموئل ال. جکسون نیز نسبت به این موضوع ابراز بی اعتنایی کردند و نظر شخصی مارتین اسکورسیزی را محترم شمردند. عده ای نیز معتقد بودند که این کارگردان مطرح تنها قصد تحقیر مارول را داشته است.

مارتین اسکورسیزی مجددا از سری فیلم های مارول انتقاد کرد

مارتین اسکورسیزی مجددا از سری فیلم های مارول انتقاد کرد

مارتین اسکورسیزی چندی پیش طی یک کنفرانس مطبوعاتی، مجددا آثار مارول را سرکوب کرد. وی ضمن پافشاری بر صحبت های قبلی، اظهار داشت که این سری فیلم ها بیشتر جنبه تهاجمی دارند و باید دیر یا زود با آن ها مقابله شود. وی افزود سینمای هالیوود باید حرف بیشتری برای گفتن داشته باشد.

‌عده ای همچون کوین اسمیت بر این باورند که نقدهای منفی اسکورسیزی پیرامون سری فیلم های مارول خارج از انتظار نبوده و نباید وی را به خاطر بیان اعتقاداتش سرزنش کرد. اما شاید تهاجمی دانستن یک مجموعه موفق و پرطرفدار چندان صحیح نباشد. آثار مارول بارها توانسته اند در صدر فهرست باکس آفیس قرار گرفته و رکوردهای تازه ای را به ثبت برسانند؛ آن هم در زمانه ای که سرویس های پخش فیلم روزبه‌روز از محبوبیت بیشتری برخوردار می شوند.

Source: screenrant

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم