مهلت شرکت در جشنواره تئاتر زنجان تا 25مهر تمدید شد


مهلت شرکت در جشنواره تئاتر زنجان تا 25مهر تمدید شد

زنجان - ایرنا - مهلت ثبت نام نمایش‌های شرکت کننده در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان تا 25مهر و فرصت اجرای عمومی آثار نیز تا 15 آبان امسال تمدید شد.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از این در فراخوان این جشنواره مهلت ثبت نام تا ۱۵مهر اعلام شده بود که با مصادف شدن تولیدات نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره با ماه محرم و صفر و عدم اجرای عمومی برخی از نمایش ها به دلیل حرمت این ایام، فرصت شرکت در جشنواره تا ۲۵مهر و مهلت اجرای عمومی تا ۱۵ آبان تمدید شد.
حسین نجفی افزود: با توجه به تمدید زمان و مهلت اجراهای عمومی تا ۱۵آبان، نمایش هایی که اجراهای عمومی خود را بعد از اتمام مهلت ثبت نام به روی صحنه می برند موظف هستند گزارش ثبت و منتشر شده آثارشان را در پورتال به دبیر خانه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان ارائه دهند.

وی اظهار داشت: توجه ویژه به شعار امسال(رونق تولید)، موضوعات دینی با رویکرد اجتماعی و مسائل روز جامعه، آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، مشکلات فضای مجازی، طلاق و گسست خانوادگی، سبک زندگی اسلامی- ایرانی و مشخصات و مظاهر آن(فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع مقدس و مدافعان حرم، غواصان خط شکن دریادل)، نمایش‌هایی مرتبط با عنوان «زنجان، میزبان مهربان» و توجه به آثار نمایشی مبتنی بر ویژگی‌های فرهنگی، اقلیمی و بومی از محورهای مورد تاکید جشنواره است.

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان ٢٠ تا ٢٣ آبان‌ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سال گذشته در سی امین جشنواره تئاتر استان زنجان ۹ اثر از میان ۱۸ اثر متقاضی شرکت در بخش رقابتی جشنواره به روی صحنه رفت.

۳۰۸۸/۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت