نخستین اپراتور خصوصی پست کشور رونمایی شد


صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات از نخستین اپراتور خصوصی پست کشور رونمایی شد. در این مراسم، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست نیز حضور داشتند. در این مراسم درخشان،...

صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات از نخستین اپراتور خصوصی پست کشور رونمایی شد.
نخستین اپراتور خصوصی پست کشور رونمایی شد
در این مراسم، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست نیز حضور داشتند.
در این مراسم درخشان، استراتژیست و مشاور هلدینگ درباره ایده این اپراتور توضیح داد: برای آنکه بتوانیم الزامات را به خوبی تعیین کنیم به بررسی مقوله‌های مختلف اقتصادی و کسب و کارها پرداختیم.
وی افزود: سه الزام برای معماری کسب و کار جدید انتخاب کردیم که توانمندی در پایبندی به تعهدات به سازمان تنظیم مقررات از جمله این ویژگی‌ها است.
درخشان تصریح کرد: در گام دوم به طراحی و تحلیل محیط و بررسی چالش‌ها پرداختیم که هم جنبه صنعتی و هم بازار و درک نیازهای حاکمیت را شامل شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شبکه فرا پست یک شبکه ساختاریافته است و پنج نقش در آن تعریف شده که شامل نقش کسب و‌کارهای پستی، مصرف کنندگان، کسب و کارهای ارزش افزوده و پشتیبان و نقش نهادهای حاکمیتی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس