مخالفت انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی با آیین‌نامه‌ شهرهوشمند


دبیر انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی در نامه‌ای به وزیر ارتباطات اعلام کرده مخالف شکل و ساختار و ماهیت آیین‌نامه‌ شهرهوشمند است که برای مدیریت استارت‌آپ‌ها و مدیریت شهری است. شایان شلیله در بخشی از این نامه نوشته است: «استارت‌آپ‌های حوزه شهری با توزیع نیازها در شهر به طور مشخص به هزینه‌های شهرداری کمک کرده‌اند و درآمد...

مخالفت انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی با آیین‌نامه‌ شهرهوشمند
دبیر انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی در نامه‌ای به وزیر ارتباطات اعلام کرده مخالف شکل و ساختار و ماهیت آیین‌نامه‌ شهرهوشمند است که برای مدیریت استارت‌آپ‌ها و مدیریت شهری است.
شایان شلیله در بخشی از این نامه نوشته است: «استارت‌آپ‌های حوزه شهری با توزیع نیازها در شهر به طور مشخص به هزینه‌های شهرداری کمک کرده‌اند و درآمد مشخصی را برای شهرداری ایجاد کرده‌اند لذا به تصویب چنین آیین‌نامه‌ای که در آینده بتواند بر علیه استارت‌آپ‌ها استفاده شود نیازی نیست.»
او با اشاره به دو موضوع استارت‌آپ‌های حوزه سوخت و پسماند و مشکلات آنها در مواجهه با شهرداری خطاب به وزیر ارتباطات می‌گوید: «آیا کمک شهرداری و مشکل نتراشیدن فقط و فقط برای رفع این مشکل نمی‌تواند گامی مثبت باشد؟ چرا نباید اجازه داد ابتدا با تصمیم سرمایه‌گذاری در حوزه شهری شاهد ورود گسترده این استارت‌آپ‌ها باشیم و در ادامه پس از توسعه آنها به فکر نظارت و چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات احتمالی‌ای که پیش خواهد آمد بیافتیم؟»
او در پایان تاکید کرده کسب وکارهای حوزه شهری نیازمند آیین‌نامه نیستند، بلکه برای توسعه نیازمند زیرساخت و مدیرانی هستند که قبل از آیین‌نامه به فکر توسعه کشور باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا