ترامپ منتقدانش را کشت! + فیلم


روزنامه نیویورک تایمز گزارشی را در تحلیل ویدئویی که ترامپ را حین تیراندازی و چاقو زدن به شخصیت‌های رسانه‌ای و مخالفان سیاسی نشان می‌دهد، منتشر کرد.

ترامپ منتقدانش را کشت! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که ترامپ را حین تیراندازی و چاقو زدن به شخصیت‌های رسانه‌ای و مخالفان سیاسی نشان می‌دهد. انتشار این ویدئو بازتاب گسترده‌ای داشته است.

روزنامه نیویورک تایمز به تازگی گزارشی را در تحلیل این ویدئو که هفته گذشته در کنفرانسی در میامی برای هواداران ترامپ به نمایش درآمد منتشر کرد این ویدئو که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر شده است، حاوی تصاویری از صحنه تیراندازی، چاقوکشی و ضرب و شتم وحشیانه اعضای رسانه‌های مختلف، مخالفان و منتقدان سیاسی دونالد ترامپ است.

این ویدئو مربوط به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ است. این ویدئو صحنه‌هایی از داخل ساختمانی با نام "کلیسای اخبار جعلی" را نشان می‌دهد، که ناگهان ترامپ با لباس و کراوات مشکی وارد می‌شود، حاضران در کلیسا می‌ایستند. بسیاری از چهره‌های حاضر در کلیسا با آرم رسانه‌های خبری از جمله PBS، NPR، Politico، واشنگتن پست و NBC پوشیده شده است.

ترامپ همزمان با ورود در میانه کلیسا متوقف می‌شود، اسلحه‌ای را از جیب کت خود بیرون می‌کشد و فریاد می‌زند، همزمان با تلاش حاضران برای فرار، رئیس جمهور به سمت آن‌ها شلیک می‌کند. برخی از کسانی که در کلیسا هستند سعی می‌کنند ترامپ را دستگیر کنند. او آن‌ها را دور می‌کند و به طرف محراب می‌رود و چند تخته سنگ را می‌کوبد، در پس زمینه جیمز کومی مدیر سابق F.B.I دیده می‌شود که سعی در فرار دارد.

انتشار این ویدئو نشان داد که چگونه زبان ضد رسانه‌ای ترامپ بر هوادارانش تأثیر می‌گذارد. ترامپ حمله به رسانه‌ها را اساس کار ریاست جمهوری خود ساخته است. او در سال ۲۰۱۷ هم ویدئویی مشابه، اما به مراتب کمتر خشونت آمیز را توئیت کرده بود. او در هفته‌های اخیر در جریان استیضاحش بار‌ها به این موضوع که رسانه‌ها او را «دشمن مردم» معرفی می‌کنند، حمله کرد.

انتهای پیام/

ویدئو مونتاژی از ترامپ در حال تیراندازی و قلع و قمع کردن منتقدانش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق