ستار هاشمی، به عنوان عضو کمیته تخصصی نظام پیشنهادات وزارت ارتباطات منصوب شد


با صدور حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت، به عنوان «عضو کمیته تخصصی راهبردی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب شد.

ستار هاشمی، به عنوان عضو "کمیته تخصصی نظام پیشنهادات وزارت ارتباطات" منصوب شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با صدور حکمی از سوی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت، به عنوان «عضو کمیته تخصصی راهبردی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب شد.

در متن حکم وزیر ارتباطات آمده است:

جناب آقای دکتر سید ستار هاشمی

معاون فناوری و نوآوری

در اجرای بند "۱" ماده (۵) دستورالعمل داخلی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌های وزارت متبوع، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان «عضو کمیته تخصصی راهبردی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و همدلی و همفکری با سایر اعضا در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله به منظور شکوفا سازی نظام مدیریت مشارکتی و استفاده بهینه از تفکرات سازنده سرمایه‌های انسانی مجموعه در جهت افزایش کیفی فعالیت‌ها و تسهیل نحوه انجام آن‌ها موفق و مؤید باشید.

بیشتر بخوانید: دارن میان دونه دونه عاشقا ؛ نماهنگ زیبای "طریق" با صدای سیدمجید بنی‌فاطمه + فیلم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی