به دنبال تعامل ورزش حرفه ای و ظرفیت های اقتصادی هرمزگان هستیم


به دنبال تعامل ورزش حرفه ای و ظرفیت های اقتصادی هرمزگان هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: همگانی کردن ورزش دغدغه مهم و جدی مسئولان باید باشد و در کنار هیئت ورزش‌های همگانی نیز تلاش کنیم تا رغبت و میل را برای توسعه فعالیت‌های ورزش همگانی در هرمزگان ایجاد کنیم.

سعید ناجی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ورزش از جهت ابعاد اجتماعی و تأثیراتش در حوزه سلامت از اهمیت بالایی برخوردار و برای دولت مهم است.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و تلاش در جهت تنظیم مراودات انسانی در جهت پویایی بیشتر از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: متولیان حوزه ورزش در استان هرمزگان برنامه‌های مناسب و گسترده‌ای پیش‌بینی کرده‌اند.

ناجی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت‌های ورزشی با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مختلف اجرایی به‌ویژه تأکیدات استاندار هرمزگان، مرور مناسب و دقیقی بر اماکن ورزشی استان شده است، اضافه کرد: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان این موضوع مورد اولویت قرار گرفت و موردتوجه استاندار هرمزگان قرار دارد تا پروژه‌های در دست انجام هرچه زودتر به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای در کنار سایر برنامه‌ها در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان نیز موردبحث و بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: مروری بر تیم‌ها و باشگاه‌های حرفه‌ای ورزشی استان صورت خواهد گرفت و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی استان این دو پازل را به یکدیگر نزدیک کنیم تا ورزشکاران هرمزگان در حوزه حرفه‌ای با دغدغه کمتری در میادین و لیگ‌های کشوری حضور پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص توسعه ورزش‌های همگانی نیز اظهار کرد: همگانی کردن ورزش دغدغه مهم و جدی مسئولان باید باشد و در کنار هیئت ورزش‌های همگانی نیز تلاش کنیم تا رغبت و میل را برای توسعه فعالیت‌های ورزش همگانی در هرمزگان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش‌های بومی و محلی در استان هرمزگان را از دیگر برنامه‌های دستگاه ورزش و جوانان دانست و عنوان کرد: باید به سمتی برویم که عموم جامعه به ورزش روی بیاورند و با ایجاد اماکن ورزش‌های همگانی زمینه را برای تحقق آن هموار کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا