طرح انضباط اجتماعی تعزیرات در بازارچه شهرستانی تهران اجرا شد


طرح انضباط اجتماعی تعزیرات در بازارچه شهرستانی تهران اجرا شد

تهران- ایرنا- گشت تعزیرات حکومتی با حضور در بازارچه شهرستانی واقع در میدان امام حسین (ع) از فروشگاه های فعال در این منطقه به ویژه مغازه‌های فروش گوشت، مرغ و ماهی بازدید کرد.

طرح ضربتی انضباط اجتماعی تعزیرات حکومتی با همکاری عوامل نیروی انتظامی و با حضور نیروهای سد معبر ناحیه یک منطقه ۱۳ شهرداری، کارشناسان بهداشت و عوامل اداره برق منطقه مولوی امروز دوشنبه در بازارچه شهرستانی به مورد اجرا گذاشته شد.

بنابراین گزارش؛ مردم و کسبه محل با حمایت از این طرح خواستار استمرار آن به منظور ایجاد محیطی پاک و عاری از تخلف و جلوگیری از تضعیف حقوق مردم و رعایت در برقراری هر چه بیشتر قانون شدند. ضمن اینکه بازار شهرستانی در گذشته یکی از پرتخلف‌ترین بازارهای تهران بود اما امروز به لطف این نظارت ها روند تخلفات سیر نزولی داشته است.

همچنین موضوعات مهم از جمله پروانه کسب، پروانه بهداشت و نداشتن اتیکت قیمت و گران فروشی از سوی عوامل تعزیرات و شهرداری و اداره بهداشت صنوف مربوطه مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت.

بازار شهرستانی از جمله بازارهای روز تهران به شمار می رود که در ضلع جنوب شرقی میدان امام حسین (ع) قرار دارد. اغلب کسبه این راسته به عرضه میوه و تره بار، گوشت و ماهی، انواع لبنیات و بعضا پوشاک و لوازم منزل مشغول هستند.

این بازار در بافت مسکونی شکل گرفته است. به همین دلیل مغازه‌های این منطقه در واقع پارکینگ و حیاط خانه‌هایی است که به مغازه تبدیل شده‌اند. این مرکز خرید مانند بسیاری از بازارهای سنتی تهران به صورت سطحی گسترش پیدا کرده و به مرور زمان، گستردگی بازار به اطراف میدان امام حسین (ع) کشیده شده است.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس