مداح معروف جای چه کسانی را در راهپیمایی اربعین خالی دانست؟ + فیلم


هر قدم ما در پیاده‌روی اربعین تداعی کننده یاد کسانی است که حسرت حضور در این مسیر را داشته اند.

مداح معروف جای چه کسانی را در راهپیمایی اربعین خالی دانست؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما هم بین زائران اربعین بوده باشید و حس قدم زدن برای رسیدن به نور روشن عشق را درک کرده باشید، معنای این حرف را می‌فهمید که در هر قدم جاماندگان در ذهن انسان می‌آیند. جاماندگانی که هر کدام به دلیلی نتوانستند خود را به این مسیر برسانند. جاماندگان همیشگی در این سفر‌ها شهدا هستند. کسانی که خودشان به کربلا نرفتند، اما راه را برای رفتن تعداد زیادی عاشق حسین (ع) باز کردند.

در بسته خبری نائب الشهید هر روز با یکی از مشاهیر همراه هستیم و سعی می‌کنیم در زیارت اربعین یادی از شهدا کنیم.

در پیاده روی اربعین از همه بیشتر جای شهدا خالی است

حاج مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت (ع) در این باره گفت: هر کدام از ما که اربعین به کربلا مشرف می‌شویم، در مسیر یاد خیلی‌ها می‌افتیم و جایشان را خالی می‌کنیم؛ جای پدر و مادر، رفقا و آن‌هایی که سفارش کرده بودند؛ همه کسانی که می‌دانیم با چشم گریان دارند حسرت بودن در این مسیر را می‌خورند، اما شاید از همه بیشتر جای شهدا خالی باشد؛ همه آن‌ها که آرزویشان به کربلا رسیدن بود. پس یادمان نرود که همه شهدا را در این قدم‌ها شریک کنیم. من هم اگر توفیق داشته باشم، به نیابت از شهید عزیز عماد مغنیه و دیگر شهدای مظلوم مدافع حرم، پا در مسیر نجف و کربلا می‌گذارم.

در ادامه می‌توانید ویدئوی صحبت‌های بنی فاطمه را ببینید و دانلود کنید:

دانلود

همسر شهیدی که اربعین را فرصت بیداری قلب‌ها می‌داند

فاطمه بلوری کاشانی همسر شهید مصطفی احمدی روشن نیز گفت: جاذبه مغناطیس حسینی، قلب‌های عاشقان اباعبدالله (ع) را سمت کربلا می‌کشاند. در این راه که از حریم سبز ولایت آغاز و به حریم سرخ شهادت ختم می‌شود، شهدا جلوتر از همه عاشقان حسینی لشکر آخرالزمانی امام عصر (عج) را همراهی می‌کنند. این پیاده روی رزمایشی است برای آمادگی محبان امام حسین (ع) و زمینه‌ای برای بیداری قلب‌های غفلت زده مردم جهان. ان شاء الله این حرکت به ظهور امام عصر (عج) ختم خواهد شد. همه با هم به نیابت از مصطفی در این پیاده‌روی قدم بر می‌داریم.

در ادامه می‌توانید ویدئوی صحبت‌های همسر شهید احمدی روشن را ببینید و دانلود کنید:

دانلود

انتهای پیام/

امروز یاد کدام شهید باشیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟