10 میلیارد تومان اعتبار به گردشگری هرمزگان اختصاص یافت


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جزییات محل‌های استفاده از این اعتبار ملی با توجه به اولویت بندی‌ها، در روزهای آینده اعلام می‌شود. رضا برومند افزود: علاوه بر این ملبغ، 2 میلیارد تومان دیگر از محل اعتبار عمرانی استان، برای ایجاد 15 زیرساخت […] نوشته 10 میلیارد تومان اعتبار به گردشگری...

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جزییات محل‌های استفاده از این اعتبار ملی با توجه به اولویت بندی‌ها، در روزهای آینده اعلام می‌شود.

رضا برومند افزود: علاوه بر این ملبغ، ۲ میلیارد تومان دیگر از محل اعتبار عمرانی استان، برای ایجاد ۱۵ زیرساخت گردشگری در این استان تامین شده است.

وی ادامه داد: این مبلغ در شهرستان‌های قشم، بندرعباس، رودان، بندرخمیر، بندرلنگه و پارسیان هزینه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان اشاره کرد: در روستاهای سَلَخ، طبل، سهیلی، گوران و دهخدا شهرستان قشم راه دسترسی، آلاچیق، پیاده راه سلامت، سرویس بهداشتی، برج نور و سکوی نشیمن ایجاد خواهد شد و محل اسکان مسافران در زیارتعلی شهرستان رودان به سرویس بهداشتی، سکوی نشیمن و اتاقک های سایه بانی (آلاچیق) تجهیز می‌شود.

به گفته برومند، سرویس بهداشتی در جزیره هرمز و تعمیر آلاچیق‌ها در روستای سیخوران نیز در برنامه قرار دارد.

وی اشاره کرد: سکوی نشیمن و ۲ چشمه سرویس بهداشتی در آبگرم سیاه کش شهرستان بندرخمیر هم جزو برنامه ایجاد زیرساخت‌ها هستند، همچنین راه دسترسی به روستای بوچیر شهرستان پارسیان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

10 میلیارد تومان اعتبار به گردشگری هرمزگان اختصاص یافت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی