آغاز به کار سرویس‌ جدید گوشی گلکسی فولد در آمریکا


آغاز به کار سرویس‌ جدید گوشی گلکسی فولد در آمریکا

سامسونگ سرویس‌های متنوع گوشی انعطاف‌‎پذیر خود را برای کاربران این تلفن همراه در آمریکا فعال کرد.

آغاز به کار سرویس‌ جدید گوشی گلکسی فولد در آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما یکی از چند صد هزار نفری هستید که گوشی گلکسی فولد سامسونگ را خریداری کرده‌اید و در آمریکا زندگی می‌کنید، خوشحال باشید زیرا این شرکت کره‌ای خبرهای خوشی برای شما دارد. سامسونگ افرایش رضایت کاربران گوشی انعطاف‌پذیر Galaxy Fold سرویس جدیدی را در آن راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: صدمه دیدن گلکسی فولد از غیرمنتظره‌ترین نقطه ممکن + تصویر

زمانی که سامسونگ سرانجام بعد از مدت‌ها در تاریخ ۱۵ شهریور سال جاری تصمیم به عرضه رسمی گوشی گلکسی فولد گرفت، هنوز برای بسیاری طرز عملکرد این تلفن همراه و سرویس‌های قابل ارائه در آن مبهم بود ولی به تریج سامسونگ خدمات پرچمدار انعطاف‌پذیر خود را بیشتر کرده و حالا سرویس جدید را در این گوشی راه‌‎اندازی کرده است. البته این سرویس فعلا تنها در آمریکا قابل استفاده است.

آغاز به کار سرویس‌ جدید گوشی گلکسی فولد در آمریکا

گسترش رقابت سامسونگ با اپل در آمریکا

به نظر می‌رسد سامسونگ به دلیل رقابت گسترده خود با شرکت اپل تصمیم دارد با تولید نرم‌افزارهای هماهنگ با Galaxy Fold و ارائه آن‌ها در آمریکا بیش از گذشته کاربران تلفن‌های همراه هوشمند را به سمت این گوشی انعطاف‌‍‌پذیر جذب کند. آمارهای منتشر شده از میزان موفقیت شرکت مطرح تولیدکننده تلفن همراه در آمریکا نشان داده است، اپل هم‌اکنون از محبوبیتی بسیار زیاد در بین جوانان و نوجوانان آمریکایی برخوردار است و مطمئنا سامسونگ برای پیشی گرفتن از این غول فناوری باید تلاش زیادی کند.

آغاز به کار سرویس‌ جدید گوشی گلکسی فولد در آمریکا

مطمئنا قیمت بالای گوشی انعطاف‌پذیر Galaxy Fold سامسونگ از جمله عواملی است که می‌تواند مانع از ترغیب مشتریان به خرید این تلفن همراه می‌شود ولی سامسونگ با برنامه‎ریزی دقیق و عرضه قابلیت‌‌های نرم‌افزاری متنوع، برای بیشتر کردن کاربران گلکسی فولد است. سرویس جدید گوشی Galaxy Fold سامسونگ مرتبط با دوربین این گوشی و نحوه عکس‌برداری با آن است. کاربران می‌توانند با این سرویس تصاویری با کیفیت بیشتر را ثبت کنند و از امکانات ویرایشی متنوع استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارتقاء سیستم نرم‌افزاری گوشی گلکسی فولد در آمریکا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر