اتحاد مساجد با دیگر اماکن مذهبی برای مقابله با فقر در اسکاتلند


 اتحاد مساجد با دیگر اماکن مذهبی برای مقابله با فقر در اسکاتلند

رهبران مذهبی از مساجد ،کلیساها،معابد و کنیسه ها سراسر اسکاتلند برای مبارزه با فقر در این جامعه با هم متحد شدند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از « planetradio»،رهبران مذهبی از مساجد ،کلیساها،معابد و کنیسه ها سراسر اسکاتلند برای مبارزه با فقر در این جامعه با هم متحد شدند.

بیانیه مشترک از سوی جوامع مذهبی اسکاتلند که از سوی نمایندگان مسیحی،هندو،یهودی و مسلمان امضا شده،خواستار مسئولیت اخلاقی برای پرداختن به این معضل اجتماعی شده است.

این بیانیه که در پایان هفته به چالش کشیدن فقر در اسکاتلند منتشر شده است،نمایش وحدت و همبستگی رهبران مذهبی از ادیان مختلف است که خواستار اقدامات بیشتر برای مقابله با افزایش فقر شده اند.

در این پیام ،دولت های بریتانیا و اسکاتلند علاوه بر مقامات محلی مورد خطاب قرار گرفته اند.

در پیام رهبران مذهبی اسکاتلند آمده است: این حق نیست که بسیاری از مردم در دام فقر گرفتار باشند و ما دارای مسئولیت اخلاقی برای تغییر این وضعیت هستیم.

در بیانیه منتشر شده از سوی مسئولان مساجد و دیگر اماکن مذهبی در اسکاتلند همچنین تاکید شده است که هفته به چالش کشیدن فقر ،فرصتی برای بالا بردن صداها علیه این معضل اجتماعی است.

رهبران مذهبی تاکید کردند: در اینجا افرادی زندگی می کنند که برای پیدا کردن شغل با مشکل مواجه هستند و آنهایی که درآمد بسیار اندکی دارند که کفاف هزینه های زندگی آنها را نمی دهد و باید توجه داشت که این شرایط در یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان وجود دارد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس