سیستم‌های اطلاعاتی به طور کامل در مرزها فعال هستند


سیستم‌های اطلاعاتی به طور کامل در مرزها فعال هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکید ما بر تامین امنیت زائران است، گفت: سیستم‌های اطلاعاتی به طور کامل در مرزها فعال هستند و مساله خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز، 22مهرماه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال حجم زائرانی که برای ایام اربعین به کربلای معلی مشرف شده‌اند، نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: خوشبختانه خدمت‌رسانان به زائران اربعین، همت و تلاشی مضاعف داشته‌اند تا بتوانند نیازهای جدید زائران را پاسخگو باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه در مرز شلمچه شاهد حرکت آرام و منطقی زائران هستیم و خدمت‌رسانی نیز در این مرز مناسب است.

سلامی با بیان اینکه امنیت به طور کامل برقرار است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم تا انتهای اربعین خدماتی که شایسته مردم و زائران است را ارائه دهیم.

وی با اشاره به حل مشکلات در بحث حمل و نقل زائران، گفت: سپاه آمادگی دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس‌های حمل و نقل سپاه در تمام شهرها، اتوبوس‌ها و امکانات حمل و نقلی را برای تردد بهتر زائران به مرزها گسیل کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مشکلات ترددی که در روزهای گذشته در مرزها وجود داشت، به تدریج در حال حل شدن است و مشکل خاصی در مرزها نیست.

سلامی با بیان اینکه تاکید ما بر تامین امنیت زائران است، گفت: سیستم‌های اطلاعاتی به طور کامل در مرزها فعال هستند و مساله خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور عراق بیان کرد: آثار این ناآرامی‌ها بر افزایش عطش زائران برای حضور در عراق اثرگذار بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی