نشست سلطانی‌فر با رئیس سازمان بورس و فرابورس برای واگذاری پرسپولیس و استقلال


پرسپولیس نیوز: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، نشستی با رئیس سازمان بورس و فرابورس برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار کرد. بنا بر اعلام جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، در راستای اجرای بند ه تبصره 2 قانون بودجه سال 98 به منظور واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال جلسه ای با...

نشست سلطانی‌فر با رئیس سازمان بورس و فرابورس برای واگذاری پرسپولیس و استقلال
نشست سلطانی‌فر با رئیس سازمان بورس و فرابورس برای واگذاری پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس نیوز: مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، نشستی با رئیس سازمان بورس و فرابورس برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار کرد.

بنا بر اعلام جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، در راستای اجرای بند ه تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۸ به منظور واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال جلسه ای با حضور مسعود سلطانی فر، ریاست سازمان بورس و فرابورس برگزار شده و مقرر شده است که اعضای هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با محوریت معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها باید نسبت به بکارگیری یک کارگزار بورس به عنوان مشاور جهت پذیرش در فرابورس و تعیین قیمت گذاری ۵ درصد و برطرف کردن تمامی موانع و مشکلات اقدام کنند.

در این جلسه از معاون سازمان بورس هم دعوت به عمل آمده تا نسبت به معرفی چندین کارگزار مطرح و به نام به اعضا هیات مدیره دو باشگاه و مدیران عاملان آن دو مجموعه اقدام، پس از مشورت اعضای هیات مدیره نسبت به عقد قرار داد با ان کارگزار اقدام کنند.

در صورت تبدیل سهام به عام با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سازمان خصوصی سازی در راستای اصلاح اساسنامه شرکت در حال انجام است. ضروری است هیات مدیره مصوبه لازم را برای تبدیل سهام به وزارت اعلام تا با تایید مقررات مصوبه مجمع فوق العاده اخذ شود.

هیات مدیره دو شرکت ثبت به انعاد قرارداد نهاد مالی با کارگزاران مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار با هماهنگی معاونت حقوقی ظرف یک هفته اقدام تا کارگزار بعد از بررسی های لازم مدارک و مستندات با تصریح موانع و مشکلات پیشنهاد لازم را ارائه نماید و سپس اقدام لازم را انجام دهد.

قیمت گذاری شرکت ها چه برند چه شرکت در صلاحیت سازمان خصوصی سازی است که این امر مستلزم انعقاد قرارداد با مشاور یا کارگزار است.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار

نشست سلطانی‌فر با رئیس سازمان بورس و فرابورس برای واگذاری پرسپولیس و استقلال
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه