افزایش تخفیف کامارو برای جلب نظر مالکان موستانگ!


افزایش تخفیف کامارو برای جلب نظر مالکان موستانگ!

مالکان فورد موستانگ این ماه می‌توانند وضعیت جالبی را تجربه کنند زیرا برند رقیب موستانگ یعنی شورولت کامارو با تخفیف به استقبال آن‌ها آمده است. این خودروساز آمریکایی هم‌اکنون تخفیف قابل‌توجه 3 هزار دلاری را برای مالکانی از موستانگ که به دنبال خرید کامارو باشند اعطا می‌کند. اگر یادتان باشد شورولت همین روش را در... The post افزایش تخفیف کامارو برای...

مالکان فورد موستانگ این ماه می‌توانند وضعیت جالبی را تجربه کنند زیرا برند رقیب موستانگ یعنی شورولت کامارو با تخفیف به استقبال آن‌ها آمده است. این خودروساز آمریکایی هم‌اکنون تخفیف قابل‌توجه 3 هزار دلاری را برای مالکانی از موستانگ که به دنبال خرید کامارو باشند اعطا می‌کند.

افزایش تخفیف کامارو برای جلب نظر مالکان موستانگ!
اگر یادتان باشد شورولت همین روش را در ماه آگوست هم پیش گرفته بود تا ماه سپتامبر آن را ادامه داد. البته تخفیف در نظر گرفته شده در آن زمان 2500 دلار بوده اما به نظر می‌رسد شورولت به دنبال جلب نظر حداکثری مالکان موستانگ است.


این تخفیف نقدی 3 هزار دلاری شامل تمامی مدل‌های کامارو 2019 از مدل پایه‌ی LS گرفته تا نسخه‌ی پرچم‌دار ZL1 می‌شود. تا زمانی که مالک فعلی یک موستانگ باشید یا آن را لیزینگ کرده باشید، می‌توانید از این تخفیف استفاده کنید. البته شورولت در ماه جاری میلادی برای هر فردی که پیش از این مالک هیچ خودروی عضلانی‌ای نبوده تخفیف 1000 دلاری را ارائه کرده است.
گفته می‌شود دلیل اصلی ارائه این تخفیف برای فروش کامارو به افت فروش 15 درصدی آن در سه‌ماهه سوم سال جاری و رسیدن میزان فروش آن به 12275 دستگاه مربوط می‌شود. به همین خاطر کامارو در آمار فروش خودروهای عضلانی سه ماه اخیر در رتبه‌ی سوم قرار گرفته است.
با اعمال تخفیف 3 هزار دلاری، قیمت کامارو LS پایه تنها از 22995 دلار آغاز می‌شود و مدل پرچم‌دار را نیز می‌توانید با بهای 59995 دلاری بخرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی