ترافیک روان و نیمه سنگین در مسیر برگشت زائران اربعین


ترافیک روان و نیمه سنگین در مسیر برگشت زائران اربعین

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه، ترافیک مسیر رفت زائران را روان و سبک و مسیر برگشت آنها را روان و نیمه سنگین اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محمد حیدری در خصوص آخرین وضعیت راه های استان کرمانشاه و مسیرهای منتهی به مرز خسروی گفت: هم اکنون تمام راه های استان باز بوده و ترافیک روان است.

وی تصریح کرد: بار رفت و ترافیک برای زائران در مسیر رفت روان و سبک بوده و در مسیر برگشت روان و نیمه سنگین است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جاده ها و روان بودن وضعیت ترافیکی، هیچ محدودیتی نیز در محورهای استان کرمانشاه اعمال نشده است.

وی به زائران توصیه و تاکید کرد: در هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و در رانندگی شبانه به تابلوها و علائم توجه داشته باشند تا مسیر راه را گم نکرده و از مسیر منحرف نشوند.

سرهنگ محمدی بر لزوم استفاده از کمربند ایمنی تاکید کرد و گفت: اگر دو راننده در خودرو وجود دارد، در طول مسیر برای پیشگیری از خستگی و حوادث احتمالی ناشی از آن با یکدیگر جابجا کرده و نوبتی رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه افزود: حوادث واژگونی ما مجروحان زیادی دارد و عمده علت آن نیز عدم استفاده از کمربند ایمنی است، لذا زائران گرامی باید حتما نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403