اعزام 600 دستگاه اتوبوس از تهران به مرزهای عراق


اعزام 600 دستگاه اتوبوس از تهران به مرزهای عراق

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از اعزام 600 دستگاه اتوبوس متعلق به شهرداری تهران و 360 دستگاه اتوبوس از شهرداری‌های کرج و مشهد به منظور جابه‌جایی زائران اربعین حسینی به مرزهای ایران و عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی در مورد ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران اربعین حسینی، بیان کرد: امسال، ستاد اربعین در حوزه حمل و نقل عمومی و سوخت مسئولیت بزرگی را به شرکت واحد شهرداری تهران سپرده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرداری تهران 500 دستگاه اتوبوس به‌ برگزاری مراسم اربعین حسینی اختصاص داده بود، تصریح کرد: شهرداری تهران با همکاری شهرداری‌های مشهد و کرج و همچنین شرکت آزادگان تا امروز 960 دستگاه اتوبوس و 250 دستگاه تریلر به چهار مرز ایران و عراق اعزام کرده است که 600 دستگاه از این اتوبوس‌ها متعلق به شهرداری تهران است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزود: اتوبوس‌های اعزامی در حال جابه‌جایی زائران تا 182 کیلومتری خاک عراق هستند.

سنندجی از راه‌اندازی یک خط طولانی در مسیر مهران-نجف خبر داد و گفت: در مسیرهای مهران-کوت و کوت-الشمیلی و همچنین الشمیلی-نجف یک خط اتوبوسرانی با بیشترین حجم مسافران راه‌اندازی شده است. اتوبوس‌های مستقر در چذابه و شلمچه نیز به همین صورت در حال سرویس‌رسانی به زائران هستند.

وی با بیان اینکه در زمان برگشت تعدادی اتوبوس‌ در صورت نیاز به افزایش سرویس‌رسانی آماده اعزام هستند، اظهار داشت: بنابر دستور معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری تهران، اجرای این اقدامات در صورتی است که خدمات‌دهی در تهران دچار خلل نشود.

به گفته‌ سنندجی؛ برگشت زائران از روز بیست‌وسوم مهرماه اتفاق خواهد افتاد. همچنین برای روز اربعین حسینی در تهران نیز اتوبوس‌های شرکت واحد بعد از پایان مراسم پیاده‌روی آماده جابه‌جایی مسافران خواهند بود.

بنا براعلام شهرنوشت، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تأکید کرد: اتوبوس‌های اعزامی به مرزها، اتوبوس‌های پشتیبان خطوط بی آر تی هستند و هیچ اتوبوسی از مدار خطوط سرویس‌رسانی خارج نشده است.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران