خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی ارتش به زوار/ پایش مرزهای خسروی و مهران با دوربین‌های پیشرفته


خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی ارتش به زوار/ پایش مرزهای خسروی و مهران با دوربین‌های پیشرفته

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی مجهز برپا شده در مرز خسروی به زوار اربعین تا بازگشت کامل زوار خبر داد.

امیر فرهاد آریانفر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برپایی مجهزترین بیمارستان صحرایی منطقه از سوی ارتش در یک کیلومتری پایانه مرزی خسروی به منظور خدمات رسانی به زوار اربعین، اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی برای خدمات رسانی مطلوب به زوار مجهز به دو اتاق عمل، اتاق آی‌سی‌یو، 60 تخت بیمارستانی، داروخانه و... شده است.


وی با اشاره به استقرار 60 پزشک متخصص در حوزه‌های مختلف در این بیمارستان صحرایی، گفت: این بیمارستان ظرفیت پذیرش بیماران به هر تعدادی که مراجعه کنند را دارد.


فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه هم اکنون روزانه بین 70 تا 80 نفر از زوار اربعین از خدمات این بیمارستان استفاده می کنند، گفت: احتمالا در موج بازگشت زوار و به دلیل ابتلای زوار به سرماخوردگی و... شاهد حضور بیشتر بیماران در این بیمارستان صحرایی باشیم.


به گفته‌ آریانفر این بیمارستان صحرایی از هشتم مهر آماده خدمات رسانی به زوار اربعین شده و خدمات رسانی خود را تا چند روز بعد از اربعین و بازگشت کامل زوار ادامه خواهد داد.


وی همچنین از آمادگی اورژانس هوایی با همکاری هوانیروز کرمانشاه برای انتقال بیماران در صورت نیاز خبر داد.


ارشد نظامی ارتش در غرب کشور در ادامه با اشاره به پایش تصویری مرزهای خسروی و مهران با دوربین های پیشرفته ارتش که تا عمق 15 کیلومتری مرز را رصد می‌کنند، افزود: همچنین برای پایش تصویری این دو مرز از پهپادها نیز استفاده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اعزام بین 50 تا 60 دستگاه اتوبوس به مرز مهران از سوی قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور برای خدمات رسانی مطلوب به زوار در مسیر بازگشت، گفت: در مرز خسروی ظرفیت خوبی وجود دارد و هیچ مشکلی برای حمل و نقل زوار نداریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور اضافه کرد: حدود50 هکتار پارکینگ برای پارک خودروهای شخصی و اتوبوس زوار از سوی نیروهای مهندسی ارتش در مرز خسروی احداث شده است.


آریانفر اشاره‌ای هم به برپایی یک آشپزخانه از سوی ارتش در سه موکب در استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زوار اربعین داشت و گفت: این موکب ها روزانه بین 10 تا 30 هزار پرس غذا و میان وعده بین زوار اربعین توزیع می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل