حکم وزیر اسرائیلی برای ورود آزادانه یهودی ها به مسجد الاقصی


حکم  وزیر اسرائیلی برای ورود آزادانه یهودی ها به مسجد الاقصی

در بحبوحه سیاست های خشن و سخت علیه فلسطینی ها و افزایش خشونت ها در مسجد الاقصی از سوی رژیم صهیونیستی،یک وزیر اسرائیلی اعلام کرد که شهرک نشیان یهودی اجازه دارند آزادانه مناسک خود را در داخل این مسجد انجام دهند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از « dailysabah»،در بحبوحه سیاست های خشن و سخت علیه فلسطینی ها و افزایش خشونت ها در مسجد الاقصی از سوی رژیم صهیونیستی،یک وزیر اسرائیلی اعلام کرد که شهرک نشیان یهودی اجازه دارند آزادانه مناسک خود را در داخل این مسجد انجام دهند.

«گلعاد اردان»،وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: وضعیت در بیت المقدس به سمت کنترل کامل این مکان پیش می رود.وقتی یهودیان بیشتری نسبت به بازدید از مسجد الاقصی ابراز علاقه می کنند ما به طور حتم به هدف خود خواهیم رسید.

وی افزود: وقتی تقاضاها برای ورود به مسجد الاقصی بیشتر شود،فشارها هم برای تسلط بر این مکان بیشتر خواهد شد و من امیدوارم این اتفاق به زودی بیفتد.

وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی همچنین گفت: وقتی ما به این مرحله برسیم کار خود را شروع کرده و برای تغییر وضعیت تاریخی در بیت المقدس در سایه منافع اسرائیل اقدام می کنیم.

رژیم صهیونیستی مدعی است که بیت المقدس پایتخت اسرائیل است،به رغم این حقیقت که سازمان ملل و بسیاری از کشورهای جهان این شهر را یک شهر اشغال شده از سوی رژیم صهیونیستی می دانند.

با این وجود ،رژیم صهیونیستی در سال های اخیر با ساخت شهرک های جدید و وادار کردن فلسطینی ها به رها کردن سرزمینشان،کنترل خود را بر بیت المقدس افزایش داده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس