بازی GWENT: The Witcher Card Game روی iOS بتای محدود دریافت می‌کند


بازی GWENT: The Witcher Card Game روی iOS بتای محدود دریافت می‌کند

نسخه‌ی iOS بازی GWENT: The Witcher Card Game به‌زودی به انتشار می‌رسد و پیش از آن بازیکنان قابلیت امتحان آن را خواهند داشت. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. GWENT مینی‌گیمی بسیار محبوب در The Witcher 3: Wild Hunt بوده که در نهایت به یک عنوان مستقل یعنی GWENT: The Witcher Card Game با طرفداران ویژه‌ی خود تبدیل شده است. اگرچه می‌توان این عنوان را...

نسخه‌ی iOS بازی GWENT: The Witcher Card Game به‌زودی به انتشار می‌رسد و پیش از آن بازیکنان قابلیت امتحان آن را خواهند داشت. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

GWENT مینی‌گیمی بسیار محبوب در The Witcher 3: Wild Hunt بوده که در نهایت به یک عنوان مستقل یعنی GWENT: The Witcher Card Game با طرفداران ویژه‌ی خود تبدیل شده است. اگرچه می‌توان این عنوان را کاملاً مخصوص و مناسب گوشی‌های هوشمند دانست، عجیب اینجا است که تاکنون به اندروید یا iOS راه پیدا نکرده بود ولی بالاخره این اتفاق در حال رخ دادن است و مراحل خود را طی می‌کند.

در حساب رسمی توئیتر GWENT: The Witcher Card Game اعلام شده است که بتای محدود این عنوان بر روی iOS در هفته‌ی آتی برگزار خواهد شد و هم‌اکنون ثبت نام برای آن امکان‌پذیر است.

GWENT: The Witcher Card Game در 29 اکتبر مصادف با 7 آبان برای iOS منتشر خواهد شد و اگر مشتاق هستید که هرچه زودتر به آن دست بیابید و تجربه‌اش کنید، هم‌اکنون می‌توانید ثبت نام کنید و ببینید که برای تجربه‌ی این بتا برگزیده خواهید شد یا خیر. استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) از این فرصت برای دریافت بازخورد بازیکنان و بهبود هرچه بیشتر تجربه‌ی این بازی کارتی جذاب استفاده خواهد کرد.

همه‌ی این‌ها در حالی است که در حال حاضر خبری از انتشار GWENT: The Witcher Card Game بر روی اندروید نیست و طرفداران این بازی روی اندروید که تعداد آن‌ها فراوان هم است، همچنان باید انتظار بکشند.

بازی GWENT: The Witcher Card Game روی iOS بتای محدود دریافت می‌کندبازی GWENT: The Witcher Card Game روی iOS بتای محدود دریافت می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان