بازی Shenmue 3: ساخت بازی به صورت رسمی به پایان رسیده است


بازی Shenmue 3: ساخت بازی به صورت رسمی به پایان رسیده است

بازی Shenmue 3 پس از چندین سال انتظار طرفداران بالاخره به انتهای مسیر خود نزدیک شده و توسعه‌ی آن به‌تازگی به اتمام رسیده است. چند سال قبل وقتی مطلع شدیم که بازی Shenmue 3 در دست توسعه قرار دارد و بر روی کیک‌استارتر قرار گرفته است، بسیار متعجب شدیم. از آن زمان تاکنون، این عنوان مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده و از تأخیر عمده‌ای در اوایل امسال...

بازی Shenmue 3 پس از چندین سال انتظار طرفداران بالاخره به انتهای مسیر خود نزدیک شده و توسعه‌ی آن به‌تازگی به اتمام رسیده است.

چند سال قبل وقتی مطلع شدیم که بازی Shenmue 3 در دست توسعه قرار دارد و بر روی کیک‌استارتر قرار گرفته است، بسیار متعجب شدیم. از آن زمان تاکنون، این عنوان مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده و از تأخیر عمده‌ای در اوایل امسال گرفته تا حواشی و انتقادات نسبت به نسخه‌ی پی‌سی را تجربه کرده است. ولی پس از تمام این‌ها، Shenmue 3 یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شده و اخیراً توسعه‌اش به اتمام رسیده است.

کاربر Wario64 در توئیتر تصویری از ایمیلی از سوی سازندگان بازی Shenmue 3 را به اشتراک گذاشته است که در آن آن‌ها در جواب به سوال یکی از طرفداران مبنی بر پایان توسعه و اصطلاحاً گلد شدن این عنوان، این موضوع را تأیید می‌کنند.

Shenmue 3 که معرفی آن به E3 2015 برمی‌گردد و با تاخیرهای متعددی دست و پنجه نرم کرده است، نهایتاً در 27 آگوست 2019 مصادف با 5 شهریور 1398 برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی (به‌طور انحصاری بر روی فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد و چند ماه قبل کارگردان این عنوان یعنی «یو سوزوکی» (Yu Suzuki) اعلام کرده بود که «در حال حاضر» برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن روی نینتندو سوئیچ ندارند.

بازی Shenmue 3: ساخت بازی به صورت رسمی به پایان رسیده استبازی Shenmue 3: ساخت بازی به صورت رسمی به پایان رسیده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا