حمله مسلحانه به یک مراسم عروسی در کلیسا + فیلم


مهاجم مسلح با ورود ناگهانی به کلیسا و شلیک گلوله حین انجام مراسم عروسی دو نفر از حاضران را زخمی کرد.

حمله مسلحانه به یک مراسم عروسی در کلیسا + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله مرد مسلح به یک مراسم عروسی در نیوهمشر انگلیس موجب زخمی شدن دو نفر شد. در این حادثه که در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی و در منطقه پِلهام رخ داد این مهاجم مسلح پس از ورود به داخل کلیسای نیوانگلند پنتکوستال اقدام به شلیک به سمت حاضران کرد.

دو نفر از مهمانان حاضر در مراسم که یک مرد و یک زن بودند در اثر تیراندازی دچار جراحت شدند که برای مداوا و رسیدگی به بیمارستان منتقل شدند. در لحظه وقوع حادثه عروس و داماد هنوز در کلیسا حاضر نشده بودند.

پس از وقوع این حادثه ده‌ها آمبولانس و خودروی امداد از جمله ماشین‌های آتش‌نشانی در محل حاضر شدند. مرد مسلح که هویتش مشخص نشده پیش از حضور پلیس توسط مهمانان حاضر در کلیسا دستگیر شد. " جوزف روآرک"، رئیس پلیس پِلهام در این باره گفت: " مهمانان حاضر در کلیسا به مقابله مثل با مرد مسلح پرداختند. سه مجروح این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند. "

مشخص نیست فرد سومی که در این حادثه مجروح شده آیا از کارکنان داخل کلیسا بوده است یا نه. بنا به گفته پلیس در لحظه وقوع حادثه ۴۰ نفر در داخل کلیسا حضور داشتند. پلیس اسلحه‌ای را که فرد مهاجم با خود به همراه داشت و با آن اقدام به تیراندازی کرد به اداره پلیس منتقل کرد.

هنوز انگیزه مرد مهاجم از حمله مسلحانه به این مراسم عروسی مشخص نشده است. گفتنی است؛ تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

تیراندازی در کلیسا مراسم عروسی را نیمه کاره گذاشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن