والتری بوتاس: دلم برای برد تنگ شده بود، به امید بردهای بیش تر!


فرمول یک ایران – راننده تیم مرسدس،والتری بوتاس پس از برد مقتدرانه در گرندپری ژاپن نسبت به کسب بردهای بیش تر در مسابقات آینده ابراز امیدواری کرد. راننده فنلاندی بلافاصله پس از شروع مسابقه با سبقتی زود هنگام پیشتازی را به دست آورد و فاصله اش را با سباستین فتل و هم تیمی اش لوئیس همیلتون به سرعت افزایش داد. بوتاس گفت: برد حس خوبی دارد و طبیعتاً بسیار...

فرمول یک ایران – راننده تیم مرسدس،والتری بوتاس پس از برد مقتدرانه در گرندپری ژاپن نسبت به کسب بردهای بیش تر در مسابقات آینده ابراز امیدواری کرد.

راننده فنلاندی بلافاصله پس از شروع مسابقه با سبقتی زود هنگام پیشتازی را به دست آورد و فاصله اش را با سباستین فتل و هم تیمی اش لوئیس همیلتون به سرعت افزایش داد.

بوتاس گفت:

برد حس خوبی دارد و طبیعتاً بسیار خوشحال هستم. فقط می توان گفت “یک روز عالی با یک شروع عالی“.

ما می دانستیم که سرعت مسابقه ای خوبی خواهیم داشت؛ همانطور که در همه یکشنبه ها شاهدش بودیم. اگر چه فراری ها ما را در تعیین خط شکست دادند. ولی من بسیار خوشحالم از این که توانستیم شرایط را مدیریت کنیم تا پیشتازی را به دست آوریم. این که در مسابقه جلوتر از بقیه باشید خیلی فرق دارد.

(زمانی که رهبر مسابقه هستید) می توانید سرعت و مسیر مسابقه ای را کنترل و لاستیک ها و همه چیز را مدیریت کنید. من امروز از این مسابقه لذت بردم و باید بگویم دلم برای برد تنگ شده بود. به امید بردهای بیش تر.

والتری بوتاس: دلم برای برد تنگ شده بود، به امید بردهای بیش تر!والتری بوتاس: دلم برای برد تنگ شده بود، به امید بردهای بیش تر! سباستین فتل و والتری بوتاس

در حالی که لوئیس همیلتون در تلاش بود تا مسابقه را با یک پیت استاپ به پایان برساند، تیم مرسدس به سرعت استراتژی دو پیت استاپ را برای والتری بوتاس انتخاب کرد. راننده فنلاندی خاطر نشان کرد، در طول مسابقه نگران این بوده که هم تیمی اش موفق شود با یک بار تعویض لاستیک از خط پایان عبور کند.

وی موضوع را به این صورت تشریح کرد:

بله، ما می دانستیم که هر دو گزینه یک و دو پیت استاپ قابل انتخاب هستند و تفاوت آشکاری نیز بین آن ها وجود نداشت. در نهایت همه چیز به آرامی پیش رفت و علاوه بر کنترل آن ها (تایرها)، هر زمان که می خواستم فشار می آوردم.

من واقعاً مطمئن نبودم که لوئیس قرار است لاستیک خودرویش را عوض کند یا نه اما او با لاستیک مدیوم رانندگی می کرد و هیچ راهی نبود که بتواند با آن ها مسابقه را به پایان برساند. من فقط درباره این مورد نگران بودم.

تیم مرسدس با امتیازی که امروز به دست آورد موفق شد قهرمانی سازندگان فرمول یک را در فصل ۲۰۱۹ از آن خود کند و به تنها تیمی در تاریخ رقابت های فرمول یک تبدیل شود که توانسته شش بار متوالی قهرمانی رانندگان و سازندگان را با هم کسب کند. والتری بوتاس در این باره گفت:

مشخصاً به این که عضوی از این تیم هستم واقعا افتخار می کنم. شش عنوان قهرمانیِ پشت سرِ هم بسیار تأثیر گذار است. من به تک تک اعضای این تیم افتخار می کنم. هم این جا در مسابقه و هم در کارخانه. کارتان عالی بود!

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود