گردآوری بانک اطلاعات موکب‌های کانون های مساجد در کرمانشاه


گردآوری بانک اطلاعات موکب‌های کانون های مساجد در کرمانشاه

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه ضمن ثبت موکب های اربعین حسینی در سامانه موکب از برنامه های فرهنگی و هنری آن ها حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه طی فراخوانی ضمن دعوت به همکاری و مشارکت کانون های در ارائه خدمت به زائران حسینی در موکب مشترک این نهاد و اداره کل کتابخانه های عمومی در شهرستان قصرشیرین، خواستار ثبت فعالیت های کانون های شهری و روستایی مساجد استان کرمانشاه در اربعین حسینی در قالب گردآوری بانک اطلاعاتی کانون های مساجد در این رویداد عظیم شد.

براساس این گزارش، ثبت مشخصات و ساماندهی موکب های کانون های فرهنگی هنری مساجد که از ورودی استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور تا نقطه صفر مرزی در پایانه بین المللی خسروی دایر شده اند، در سایت www.mokeb.org فراهم شده است.

همچنین فعالین فرهنگی و اعضای کانون های مساجد به منظور ثبت فعالیت های اربعین حسینی شامل (خدمات رسانی به زائرین کربلای معلی، برپایی مراسم سوگواری، ایستگاه های صلواتی، مراسم قرائت زیارت اربعین، محافل و کرسی های تلاوت قرآن و ...) می توانند به پورتال بچه های مسجد به نشانی http://bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه: مدیران کانون های مساجد و مسئولان موکب ها در صورت عدم امکان ثبت اطلاعات خود در این سامانه می توانند با شماره 37211693 داخلی 7 تماس حاصل کنند.

گفتنی است، امسال با بازگشایی مرز خسروی(دروازه عتبات عالیات) که از دیرباز محل تردد زائران کربلای معلی بوده است، آرزوی دیرینه مردم کرمانشاه در میزبانی از زائران اربعین حسینی در یکی از مرزهای چهارگانه برای ورود به کشور عراق محقق شده است.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا