برگزاری ویژه برنامه های هفته کتاب در سطح کتاب خانه های مساجد جنوب کرمان 


برگزاری ویژه برنامه های هفته کتاب در سطح کتاب خانه های مساجد جنوب کرمان 

مجید خوبی زاده، گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران هم زمان با سراسر کشور، در سطح کتاب خانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برگزار می شود.

« مجید خوبی زاده »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری جلسه برنامه ریزی بزرگداشت هفته کتاب، خبر داد و گفت: برنامه های بزرگداشت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران هم زمان با سراسر کشور از (۲۳ آبان) لغایت (۳۰ آبان) سال جاری در سطح کتاب خانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برگزار می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، اظهار داست: امسال ویژه برنامه های بزرگداشت این هفته، با شعار محوری حال خوش خواندن برگزار می شود.
وی، به ویژه برنامه های هفته کتاب در سطح کتاب خانه های کانون های مساجد جنوب کرمان، اشاره کرد و افزود: یکی از این ویژه برنامه ها، پویش مردمی نذر کتاب است که در ۴ بخش از جمله جمع آوری کتاب های فرسوده و بدون استفاده از مساجد و منازل، طرح اهدای کتاب به کتابخانه های روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش و آدینه کتاب ( معرفی کتاب در نماز جمعه ) برگزار می شود.

خوبی زاده، ادامه داد: بروزرسانی اطلاعات کتاب خانه های مساجد در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir، اجرای طرح سراسری شنبه های کتاب در کتابخانه های منتخب مساجد جنوب کرمان و افتتاح کتاب خانه های مساجد برخی دیگر از ویژه برنامه های دیده شده جهت اجرا در هفته کتاب است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، عنوان داشت: در بزرگداشت هفته کتاب، به شکل گروهی از نمایشگاه های کتاب (کشوری، استانی، شهرستانی و یا کانونی) بازدید می شود و کتابداران از کتاب خانه های نمونه مساجد استان بازدید می کنند.
وی، بیان داشت: سعی داریم در بزرگداشت هفته کتاب از کتابداران نمونه کتاب خانه های مساجد تجلیل کنیم.
خوبی زاده، ابراز داشت: اجرای طرح تبادل کتاب بین کتابخانه های مساجد با محوریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته کتاب است که در سطح کتاب خانه های کانون های مساجد جنوب کرمان اجرا می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: نهضت مطالعه مفید نبز از ویژه برنامه های بزرگداشت این هفته است که شامل معرفی کتاب های مفید از طریق پیامک و فضای مجازی است.
وی، با بیان این مطلب که بزرگداشت این هفته برنامه های تبلیغی و ترویجی با موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار می شود، اظهار داشت: خبرگزاری شبستان فرصت بسیار خوبی برای معرفی و اطلاع رسانی ظرفیت ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان است بنابراین با بهره گیری از این فرصت در هفته کتاب، به شکل روزانه یکی از کتابخانه های مخزن دار مساجد جنوب کرمان از طریق این خبرگزاری معرفی می شود.
خوبی زاده، بیان داشت: در هفته بزرگداشت کتاب، طرح سیر مطالعاتی رابطان فهما و کانون های شاخص جنوب کرمان با محوریت مدیریت فرهنگی آغاز می شود و در هفته کتاب سال آینده به پایان می رسد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، عنوان داشت: بازدید از فروشگاه های کتاب استان توسط مسئولین ستاد استانی در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری