ترجمه 12 زبان مختلف توسط عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده


ترجمه 12 زبان مختلف توسط عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده
اپلیکیشن" Zoi Meet" که فورا میتواند جملات را به ۱۲ زبان ترجمه کند اینک روی عینک های واقعیت اضافه شرکت" Vuzix" اضافه شده است.

به گزارش ایسنا، تیم ترجمه فوری Zoi Meet با همکاری شرکت پیشگام در فن آوری واقعیت اضافه Vuzix تصمیم دارند عینکی گسترش دهند که با گوش دادن حرف اشخاص ترجمه سخنان آن ها را بصورت زیرنویس برای کاربر بر روی نمایشگر عینک نشان خواهد داد.

جزئیات زیادی در مورد این عینک گفته نشده است ولی شرکت Vuzix طی بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: ادغام تازه برنامه زیرنویس Zoi Meet در زمان واقعی در عینک های واقعیت افزوده این شرکت موسوم به" Vuzix Blade AR" به کاربران اجازه میدهد تا کاربران بتوانند ترجمه هر آنچه شخصی به ۱۲ زبان وارده شده در این سیستم میگوید را متوجه شوند.

سرویس Zoi Meet قابلیت ترجمه سریع فوری را با هندزفری فراهم می کند. صحبت ها بطور اتوماتیک در حالیکه کسی صحبت میکند به متن تبدیل شده و زیرنویس آن برای کاربر ظاهر می شود.

۱۲ زبان این سیستم عبارتند از انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، لهستانی، هلندی، عربی، چینی، ژاپنی و کره ای.

بنابر گزارشات استفاده از عینک های هوشمند Vuzix Blade Smart بیش از دیگر مدل ها مثل Magic Leap و گوگل گلس راحت تر است.

گوگل گلس عینکی است که به وسیله گوگل طراحی شده است. در نسخه تازه" گوگل گلس" طراحی جدید، دوربین، پردازنده پیشرفته تر و همچنین بروزرسانی های دیگری انجام شده است. این عینک واقعیت افزوده برای مشتریان معمولی قابل دسترس نیست و افراد هدف آن کارکنان کارخانه ها و دیگر مکان ها است.

"کوین اورانج" (Kevin Oranje) بنیانگذار Zoi Meet طی بیانیه مطبوعاتی گفت: با فعال کردن سرویس منحصر به فرد زیرنویس Zoi Meet بر روی عینک های هوشمند Vuzix، می توانیم اشخاص را به یکدیگر نزدیکتر کنیم. بدون شک این یک وسیله ترجمه قوی و منحصر به فرد خواهد بود و قطعاً اشخاص بسیاری از آن استقبال خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر