کلاه‌ ایمنی هوشمند شرکت لوموس چه ویژگی هایی دارد؟


کلاه‌ ایمنی هوشمند شرکت لوموس چه ویژگی هایی دارد؟
شرکت" اپل" اخیرا در حال فروش کلاه های ایمنی هوشمند دوچرخه سواری شرکت"لوموس" (Lumos) که به سیگنال های چرخشی ال.ای.دی مجهز هستند، است.

به گزارش ایسنا، کلاه ایمنی هوشمند شرکت"لوموس" قابل تنظیم است و دارای حالت های کم استفاده برای افزایش عمر باطری است.

دوچرخه سواران مدت هاست که از جلیقه های زرد، چشمک زن، چراغ های ال.ای.دی و دیگر روشها برای افزایش دید در راه استفاده می کنند.

شرکت "لوموس" اخیرا کلاه های ایمنی هوشمندی موسوم به "Lumos Matrix" گسترش داده است که کاربران با استفاده از آن میتوانند به آسانی در جاده ها حرکت کنند به دلیل آن که بر روی این کلاه ها چراغ های ال.ای.دی دورانی تعبیه شده است که مدد بسیاری به آن ها می کند.

اینک اپل در فروشگاه های خود و به صورت آنلاین در حال فروش این کلاه های ایمنی که ۲۴۹.۹۵ دلار قیمت دارند، است.

بنابر گزارش اخیر پایگاه "WHO" بیش از نیمی از کشته شدگان جاده ها، عابران پیاده، دوچرخه سواران و موتورسواران هستند.

شرکت"لوموس" همچنین کلاه ایمنی در حال طراحی و گسترش وسیله های ایمنی دیگری برای عابران پیاده، دوچرخه سواران و موتورسواران است تا آن ها با فکر راحت و با ایمنی کامل در جاده ها حرکت کنند.

کلاه ایمنی هوشمند ذکر شده مجهز به یک چراغ جلوی قدرتمند است و در پشت آن هم یک صفحه ای.ال.ای.دی قابل چرخش ۱۱* ۷ نقطه ای قرار دارد که این دستور به دوچرخه سواران اجازه میدهد تا در موقع حرکت آن ها را فعال کنند تا خودروها از حضور آن ها مطلع شوند و هنگامیکه ترمز میکنند هم صفحه به گونه ای میشود که رانندگان خودروها متوجه متوقف شدن آن ها می شوند.

برای کنترل کلاه ایمنی مذکور، میتوان یک صفحه لمسی ساده را به گروه های دوچرخه وصل کرد یا از اپلیکیشن Apple Watch که سیگنال های دستی را تشخیص میدهد هم میتوان استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون