شرکت دانش آموزان دختر البرزی در پویش «نذر قدم‌های زینب(س)»


شرکت دانش آموزان دختر البرزی در پویش «نذر قدم‌های زینب(س)»

گروه اجتماعی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: در آستانه اربعین حسینی کمپین دخترانه دانش‌آموزی با عنوان «نذر قدم‌های زینب» در مدارس استان برگزار شد.

شرکت دانش آموزان دختر البرزی در پویش «نذر قدم‌های زینب(س)»

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز در تشریح این خبر اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی طرح ویژه ای با عنوان «نذر قدم های زینب» ویژه دانش آموزان دختر در مدارس استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه این پویش برای دومین سال ویژه جاماندگان اربعین در مدارس دخترانه البرز برگزار شد، افزود: در این پویش شرایطی فراهم شد تا آن دسته از دلدادگان حسینی که امکان حضور در پیاده روی اربعین حسینی(ع) را ندارند سهمی‌ در قدردانی از میزبانان این اجتماع عظیم یعنی نوجوانان عراقی داشته باشند.
فهمیده با بیان اینکه این پویش از ابتدای مهر تا 20 مهرماه در مدارس برگزار شد، تصریح کرد: دانش آموزان دختر هدایای خود را شامل دست سازه های دانش آموزی، محصولاتی فرهنگی، نامه به دوست عراقی ام، رزق معنوی و... ‌را به اتحادیه انجمن های اسلامی‌دانش آموزان تحویل دادند تا به نیابت از ایشان در طریق الحسین(ع) در بین نوجوانان عراقی توزیع شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان از طریق شبکه‌های اجتماعی بله و اینستاگرام به آدرس ansariha_beyragh@ در این طرح شرکت کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن