نیروی انتظامی در برخورد با کشف حجاب به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند


نیروی انتظامی در برخورد با کشف حجاب به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی البرز گفت: ریشه برخوردها در خصوص مقابله با کشف حجاب قانونی است و نیروی انتظامی نیز باید به این وظایف قانونی عمل کند.

نیروی انتظامی در برخورد با کشف حجاب به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز در خصوص طرح پلیس برای برخورد با کشف حجاب در خودروها، اظهارکرد: ریشه برخوردها در خصوص مقابله با کشف حجاب قانونی است و نیروی انتظامی نیز باید به این وظایف قانونی عمل کند.
وی با این توضیح که از هر 6 خودرو حداقل در یک مورد کشف حجاب مشاهده شده، گفت: با طرح پلیس در این زمینه موارد فوق به حداقل رسیده است.
محمدیان تصریح کرد: از زمانی که فراخواندن مالکان خوروهایی که کشف حجاب در آنها مشاهده شده بود توسط پلیس اجرایی شده است، خود رانندگان تاکسی های شهری زیر مجموعه سامانه‌های هوشمند حمل و نقل نیز در صورت مشاهده کشف حجاب مسافران به آنها تذکر می‌دهند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه در مرحله بعدی، پلیس در زمینه مقابله با کشف حجاب به سراغ یکسری از مجتمع‌ها می رود، افزود: در این مرحله از ساکنان خود مجتمع‌ها می‌خواهیم که خودشان در جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و هم در جایگاه قانونی در این زمینه کار کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند