انتشار ترجمه خلاصه آرای C.A.S در پرونده سوپر جام


انتشار ترجمه خلاصه آرای C.A.S در پرونده سوپر جام

پرسپولیس نیوز: همان گونه که امروز یکشنبه طی خبری اعلام شد، باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به نامه دادگاه عالی ورزش، موافقت خود با انتشار متن کامل حکم این دادگاه درباره بازی سوپرجام را اعلام کرد. حال با توجه به این که متن کامل حکم از سوی باشگاه استقلال (به زبان انگلیسی) منتشر شده است، ترجمه خلاصه رای که در صفحه آخر حکم مورد اشاره آمده است را منتشر...

انتشار ترجمه خلاصه آرای C.A.S در پرونده سوپر جام
انتشار ترجمه خلاصه آرای C.A.S در پرونده سوپر جام

پرسپولیس نیوز: همان گونه که امروز یکشنبه طی خبری اعلام شد، باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به نامه دادگاه عالی ورزش، موافقت خود با انتشار متن کامل حکم این دادگاه درباره بازی سوپرجام را اعلام کرد.

حال با توجه به این که متن کامل حکم از سوی باشگاه استقلال (به زبان انگلیسی) منتشر شده است، ترجمه خلاصه رای که در صفحه آخر حکم مورد اشاره آمده است را منتشر می کنیم.

بنا بر اعلام امیر علی حسینی، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس، این حکم در ۲۵ صفحه تحریر و انشاء شده است و در خلاصه رای نهایی، چنین آمده است :

بر پایه دلایل موجود :

۱- دادگاه داوری ورزش حکم می نماید که :

۱) استیناف ثبت شده توسط شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ، مورخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸، بر علیه رای صادره کمیته استیناف فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۸ آگوست ۲۰۱۸ تا اندازه ای پذیرفته است.

۲- حکم صادره توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۸ آگوست ۲۰۱۸، ( مطابق با ۹۷/۶/۶ )، که از رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۳ جولای ۲۰۱۸ ( مطابق با ۱/ ۵ /۹۷ ) حمایت می کند، تائید می شود؛ به استثنای آن بخش که جریمه نقدی علیه شرکت فرهنگی ورزشی استقلال به مبلغ پانصد میلیون ریال اعمال شده است و آن بخش جریمه نقدی، مردود اعلام می شود.

٣- دعوی متقابل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص جبران خسارات مالی که دلیل آن کنسل شدن مسابقه بوده، غیرقابل قبول اعلام می شود.

۴- هزینه های دادرسی محاسبه و توسط اداره دادگاه عالی ورزشی به طرفین اعلام خواهد شد و می بایست ۸۰ درصد توسط شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و ۲۰ درصد آن بصورت مشترک و جداگانه توسط فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ فوتبال ایران پرداخت شود.

۵- شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ فوتبال ایران و باشگاه فوتبال پرسپولیس می بایست هزینه های حقوقی و سایر هزینه های حادث در ارتباط با این روند داوری را خود متقبل شوند.

۶- هر گونه درخواست یا خواسته دیگری مردود دانسته می شود.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار

انتشار ترجمه خلاصه آرای C.A.S در پرونده سوپر جام
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در