درخشش و کسب چهار مقام توسط تکواندوکاران گیلانی


درخشش و کسب چهار مقام توسط تکواندوکاران گیلانی

رشت - ایرنا - تکواندوکاران گیلانی با درخشش خود در جریان رقابت های لیگ برتر پومسه کشور موفق به کسب چهار مقام شدند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات هفته ششم تا هشتم از دور رفت هفتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان کشور جام ستارگان در تهران برگزار شد و پومسه روهای گیلانی موفق شدند یک مقام قهرمانی ، یک مقام نایب قهرمانی و یک مقام سومی را کسب کنند.

محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، در قابت های انفرادی و در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال ، امیرعلی علیزاده تکواندوکار شایسته استان گیلان با شایستگی روی سکوی نخست قرار گرفت و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در همین رده سنی نیز ، طاها روشنی مبارکی دیگر تکواندوکار پومسه رو استان گیلان توانست پس از علیزاده، عنوان نایب قهرمانی این رده سنی را تصاحب و مقام دوم را به خود اختصاص دهد تا عناوین اول و دوم این رده به استان گیلان اختصاص یابد.

وی بیان کرد: در رقابت های انفرادی استاندارد رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال نیز، ابراهیم خاوری از استان گیلان پس از ورزشکارانی از تهران مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب و مدال برنز این رقابت ها را تصاحب کرد.

وی اضافه کرد: در رقابت های هفته ششم تا هشتم لیگ برتر پومسه مردان کشور، ۲۴۹ ورزشکار از استان های مختلف در بخش های انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و انفرادی ترکیبی در تهران با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان به رقابت های لیگ پومسه بانوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هفته ششم تا هشتم این مسابقات در بخش بانوان نیز در تهران انجام شد که در رقابت های انفرادی استاندارد و در رده سنی بالای ۱۸ سال ، فاطمه ستوده از استان گیلان پس از ورزشکارانی از البرز و گلستان مقام سوم را کسب کرد.

سترگی یادآور شد: در مسابقات هفته ششم تا هشتم از دور رفت هفتمین دوره لیگ برتر پومسه بانوان کشور جام ستارگان، ۲۴۳ پومسه رو از استان های مختلف کشور در بخش های انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و انفرادی ترکیبی در رده ها سنی مختلف در تهران با هم رقابت کردند.

۷۲۸۵ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا