کومان: از عملکرد تیمم در نیمه دوم راضی نبودم/ بیایید بحث را تمام کنیم و به خانه برگردیم!


کومان: از عملکرد تیمم در نیمه دوم راضی نبودم/ بیایید بحث را تمام کنیم و به خانه برگردیم!

رونالد کومان از دو نیمه متفاوت در بازی اخیر تیمش در مرحله انتخابی یورو 2020 سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل بلاروس در مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020 از روند متفاوت بازیکنانش در دو نیمه بازی حرف زد.

سرمربی تیم ملی هلند در این باره گفت: در نیمه اول، عملکرد خوبی داشتیم و با دو گل به رختکن رفتیم. همه چیز طبق برنامه پیش رفت، اما همیشه باید بدانید ممکن است دروازه شما باز شود. در صحنه گل مقابل سه مهاجم حریف فقط دو مدافع ما حاضر بودند. به نظرم دی یونگ و بلیند باید در این صحنه به مدافعان کمک می‌کردند. وقتی بازی 2 بر صفر بود، به این فکر افتادم بازیکنانی را به زمین بفرستم که کمتر فرصت بازی داشته‌اند، اما پس از گلی که دریافت کردیم، نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم از دی‌رون، لوک دی‌یونگ و بابل استفاده کنم. من دی‌یونگ را به زمین فرستادم، چون حس کردم به بازیکنی با قابلیت تمام‌کنندگی بیشتر نیاز داریم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم اصلاً از عملکرد تیم راضی نبودم. تا اواسط نیمه دوم عملاً هیچ موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد نکردیم. اگرچه موفق به زدن گل سوم نشدیم، اما آنها هم شانسی برای به تساوی کشاندن بازی نداشتند. در برخی بازی‌ها شما باید فقط برنده شوید و سه امتیاز را به دست بیاورید. این بازی دقیقاً چنین شرایطی داشت. پس بیایید بحث را تمام کنیم و به خانه برگردیم!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی