تمسخر مقدسات اسلامی با 7500 یورو!


تمسخر مقدسات اسلامی با 7500 یورو!

کیومرث مرزبان 50 مقاله با عنوان «نامه‌هایی برای خدا» برای سایت حلزون نوشته که بابت نگارش هر مقاله 125 دلار و در مجموع 6250 دلار دستمزد دریافت کرده است.

صراط:

یک سال پس از بازداشت کیومرث مرزبان، طنزنویس هتاک به مقدسات ، وکیل مدافع او روز شنبه خبر داد که دادگاه انقلاب موکلش را به ۲۳ سال و ۳ ماه زندان محکوم کرده است که در صورت تأیید حکم در دادگاه تجدیدنظر، ۱۱ سال از آن اجرایی خواهد بود.

به گزارش فارس در پی انتشار این خبر و در حالی که برخی جریانات، هم‌آهنگ با رسانه‌های ضدانقلاب تلاش دارند جرائم نامبرده را توهین به مقامات عنوان کنند، به اطلاعاتی درباره جرایم نامبرده دست یافته ایم که توهین به ذات اقدس پروردگار در مطالب متعدد ازجمله این جرائم است.

همکاری مستقیم با رسانه‌هایی که حامی مالی آنان موسسه خانه آزادی آمریکا بوده، از دیگر اتهامات کیومرث مرزبان است. شاید جالب باشد برایتان که بدانید کیومرث مرزبان، پس از راه اندازی پادکست رادیو سنگتاب در حوزه حمله به مقدسات ملی و مذهبی ایران به عضویت موسسات و رسانه های معارض جمهوری اسلامی در آمده و بابت ۸ سال همکاری خود ۹۰ هزار دلار دریافت کرده است!

این نویسنده هتاک، در سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ قراردادی با خانه آزادی که ۸۰ درصد بودجه ش را دولت آمریکا پرداخت می‌کند در زمینه تهیه تدوین رمان مصور با مضمون امنیتی و جنسیتی تحت عنوان پروژه جنسیت و نگارش مقالات طنز در راستای حمله به مقدسات ملی و مذهبی نظام با عنوان سایت ضد انقلاب حلزون امضا و اجرا کرد.


هر فحش به خدا چند؟
مرزبان در قالب دو قرارداد، ۵۰ مقاله با عنوان «نامه‌هایی برای خدا» برای سایت حلزون نوشته و بابت نگارش هر مقاله ۱۲۵ دلار و در مجموع ۶۲۵۰ دلار به عنوان دستمزد از خانه آزادی دریافت کرده است؛ محتوای این نامه ها «تشکیک در دین و توهین به خدا، تمسخر احکام الهی و سیاه نمایی علیه نظام» بود.


تمسخر مقدسات اسلامی با ۷۵۰۰ یورو!

کیومرث مرزبان برای برنامه کاراگاه پورآرا در ۲۴ قسمت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ای ساخت و به خاطر نویسندگی و مجری گری و اجرا این برنامه ۷۵۰۰ یورو از بنیاد رسانه ای زمانه دریافت کرد. در این برنامه تلاش کرده بود در جهت دفاع از فرقه ضاله بهائیت و بررسی مسائل فمنیستی و جنسیتی در ایران تولید کند؛ تمسخر مقدسات و ارزش های اسلامی و سیاه نمایی علیه مقدسات ملی و مذهبی ایران محور این برنامه بود.

دعوت ۳۰ هزاردلاری رادیو به خاطر توییت های توهین آمیز!

مرزبان به خاطر مطالب تخریبی و توهین آمیزی که در مورد ایران در توییتر خود می نوشت به رادیو فردا وابسته به سیا رفت و بابت نویسندگی برنامه پولتیک ۳۰ هزاردلار گرفت.

وی در دوسال فعالیت خود در سال ۹۲ و ۹۳ برای سایت ضد انقلاب ایران وایر ۱۰۰ مقاله نوشته و بابت هر مقاله ۱۰۰ دلار گرفته است، تاکید ویژه او در این مقاله ها توهین به مقدسات ملی و مذهبی بوده است.

کیومرث مرزبان چقدر از جم تی وی گرفت؟

مرزبان در سال ۹۴ و ۹۵، به مدت ۵ ماه در دفتر مالزی جم تی وی به عنوان نویسنده همکاری می کند و ۵۷۰۰ رینگت به طور ماهیانه و در مجموع ۲۸۵۰۰ رینگت دریافت می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی