عرضه 57 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان


عرضه 57 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: 190 غرفه در نمایشگاه کتاب استان در اختیار 261 ناشر قرار گرفته و بیش از 57 هزار عنوان کتاب عرضه شده است.

به گزارش ایسنا، احمدحسین فتایی در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب استان در جمع خبرنگاران، برپایی آن را برای ششمین سال متوالی نشانه توجه به فرهنگ دانست و اظهار کرد: کتاب پایه و مادر فرهنگ است و هیچ حوزه فرهنگی نیست که از آن ارتزاق نکند و مبدأ آفرینش تمدن‌هاست.

وی با اشاره به رویکردها و برنامه‌های در دستور کار در این نهاد، تصریح کرد: پیگیری حل مشکلات زیرساختی، تلاش برای هم‌افزایی دستگاه‌ها، استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی، انجمن‌ها و مؤسسات فرهنگی، قرآنی و دینی، تعامل سازنده با دیگر دستگاه‌ها به‌ویژه نماینده ولی‌فقیه در لرستان و استاندار لرستان، فرمانداران، ائمه جمعه و ... از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

فتایی همچنین با تأکید بر پیگیری گسترش کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و دینی، افزود: از همه صاحب‌نظران، فرهیختگان و اصحاب رسانه انتظار همراهی و مساعدت دارم.

مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه کتاب لرستان تا ۲۵ مهرماه برپا بوده و علاقه‌مندان از ساعت ۱۴ تا ۲۰ می‌توانند از آن بازدید کنند، اضافه کرد: ۱۹۰ غرفه این نمایشگاه در اختیار ۲۶۱ ناشر قرار گرفته و بیش‌ از ۵۷ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی گفت: بن خرید کتاب این نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف ارائه شده و ناشران نیز به خریداران کتاب ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف می‌دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر