خرید و فروش رای یک خیانت و گناه بزرگ است


خرید و فروش رای یک خیانت و گناه بزرگ است

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است: خرید و فروش رای یک خیانت و گناه بزرگ است.

به گزارش ایسنا،آیت الله شاهچراغی در دیدار با جمال عرف، معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: استانداران باید بی طرفی را رعایت کرده و از کاندیداها فاصله داشته باشند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به مهم بودن انتخابات، گفت: باید موضوع مهم اخلاق در انتخابات رعایت شود و به مردم و کاندیداها رعایت اخلاق توصیه شود.

نماینده ولی فقیه در استان از کاندیداها خواست: در اعلام برنامه های خود، از وعده های غیرعملی که به دور از اخلاق است پرهیز کنند.

وی از استاندار سمنان به واسطه همراهی و همدلی خوب و پیگیری امورات استان تقدیر و افزود: استاندار سمنان مورد اطمینان هستند و اطمینان داریم که انتخابات در استان ما به خوبی برگزار خواهد شد.

آیت الله شاهچراغی با تقدیر و تشکر از وزیر کشور گفت: وزیر کشور تا کنون عملکرد مناسبی در انتخابات داشته است و در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

جمال عرف، معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشورنیز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: شرایط جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات آماده است.

وی با بیان اینکه انتخابات باید در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود و همراه با افزایش مشارکت مردم باشد افزود: انتخابات باید سالم و بی طرفانه و در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود.

و رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: ستاد انتخابات استان سمنان نیز تشکیل شده و شرایط و امورات مورد نیاز در استان جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات مهیا است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت