برلوسکونی خطاب به گازیدیس: میلان در دوره من در خطر سقوط به سری D بود؟ چنین جملاتی را باید نزد خود نگه داشت و در دستشویی بیان کرد


برلوسکونی خطاب به گازیدیس: میلان در دوره من در خطر سقوط به سری D بود؟ چنین جملاتی را باید نزد خود نگه داشت و در دستشویی بیان کرد

مالک سابق روسونری با لحنی تند به اظهارات اخیر گازیدیس واکنش نشان داد.

طرفدای- اخیرا ایوان گازیدیس به دفاع از عملکرد الیوت و مدیران باشگاه در دوران پس از سیلویو برلوسکونی پرداخت. او گفت میلان به دلیل ورشکستگی در آستانه سقوط به سری D ایتالیا بود اما اکنون چنین خطری روسونری را تهدید نمی کند.

گازیدیس در مراسم معارفه استفانو پیولی گفت:

ما، ناامیدی هواداران را درک می کنیم. درحال سپری کردن یک فرآیند هستیم. در هر فرآیندی با واقعیاتی باید روبرو شد و نمی توان آنها را نادیده گرفت. ما، باشگاه را از ورشکستگی نجات دادیم و هر روز سعی می کنیم میلان را به سطوح بالاتری برسانیم. آن بدهی که باعث شد میلان از مسابقات اروپایی دور بماند را پرداخت کردیم. پنهان کردن حقیقت ساده است اما همه ما برای نجات میلان از ورشکستگی که می توانست این تیم را به سری D بفرستد، به این اینجا آمدیم. تایید می کنم که اشتباهاتی هم داشتیم اما درحال اصلاح آنها هستیم.

اکنون سیلویو برلوسکونی در مصاحبه ای با Telelombardia، به اظهارات گازیدیس واکنش نشان داد:

میلان در دوره من در خطر سقوط به سری D بود؟ چه کسی چنین چیزی گفته؟ آهان گازیدیس! برخی جملات را باید نزد خود نگه داشت (نباید بیان کرد) یا اگر کسی می خواهد چنین چیزهایی به زبان بیاورد، باید به دستشویی برود، ابتدا در را ببندد و سپس بیان کند!

راه بازگشت میلان به دوران باشکوه گذشته؟ این کاری ساده اما در عین حال پیچیده است! کافی است میلان را به سیلویو برلوسکونی برگردانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش