سرمربی برزیل و رفع اتهام در مورد مصدومیت نیمار


سرمربی برزیل و رفع اتهام در مورد مصدومیت نیمار

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل تاکید کرد نیمار پیش از بازی با نیجریه مصدوم نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، کابوس برای ستاره 27 ساله و برزیلی تکرار شد و نیمار امروز و در جریان دیدار دوستانه سلسائو مقابل نیجریه در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و جای خود را به فیلیپ کوتینیو داد. مشخص نیست زمان دوری نیمار از میادین چقدر خواهد بود، اما اشک های این بازیکن روی نیمکت خبر از وخامت اوضاع می داد و حالا تیته مدعی شد نیمار قبل از آغاز بازی هیچ مشکلی نداشته است.

سرمربی برزیل و رفع اتهام در مورد مصدومیت نیمار

تیته گفت: "نیمار پیش از آغاز بازی برابر نیجریه به هیچ وجه در معرض مصدومیت قرار نداشت. اگر من نسبت به سلامت نیمار شک داشته و به وی بازی داده باشم، این دیگر از این بی مسئولیتی و بی کفایت از من خواهد بود و اگر چنین اتفاقی می افتاد من از سوی سرمربی و رئیس باشگاه پاری سن ژرمن مورد شکایت قرار می گرفتم."

تیته همچنین در مورد تساوی امروز شاگردانش برابر نیجریه گفت: "این نتیجه کافی نبود. از نظر کسب نتایج، تیم برزیل همیشه می خواهد پیروز شود و به دنبال غلبه بر رقبا است. اما به ویژه در نیمه دوم ، عملکرد بسیار خوبی داشتیم و ما صاحب توپ بوده و با خلاقیت بازی می کردیم. البته اختیار داشتن توپ بدون خلاقیت کافی نیست، اما ما اینگونه بازی کردیم و این سبک برای رسیدن به گل کافی نیست."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی