230 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اصفهان


230 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اصفهان

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: 230 پروژه احداث مراکز آموزشی ناتمام در استان وجود دارد که باید این پروژه های نیمه تمام هر چه سریع تر به پایان برسند.

به گزارش ایسنا، سید مهدی میربد، امروز(یکشنبه) در آئین افتتاح مدرسه خیرساز "مسعود باغبادرانی" و سالن ورزشی طراوت وابسته به اداره آموزش و پرورش با اشاره به ۲۳۰ پروژه احداث مراکز آموزشی ناتمام در استان، گفت: سال گذشته طبق دستور وزارت کشور و تبیین سیاست تکمیل پروژه نیمه تمام خیرنهاد، توانستیم ۱۷ پروژه را در شهرستان شاهین‌شهر تکمیل کرده که اکنون در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به ماندگاری خاطرات دوران تحصیل در ذهن، افزود: مدارس با ایجاد خاطرات ماندگار در ذهن، زمینه‌های رشد و تعالی را فراهم می‌کنند و چه نیکوست اگر بتوانیم نام و یاد خیران‌ مدرسه‌ساز را نیز در ذهن محصلان و دانش‌آموزان ماندگار کنیم.

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، دلیل حساست و امنیت در ساخت مدارس را کاربران آن دانست و افزود: تامین امنیت دانش‌آموزان از اصول مهم و اصلی در ساخت فضای آموزشی است و تمام فضاها و واحدهای آموزشی استان مطابق آخرین استانداردهای ملی و بین المللی درحال ساخت است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، نیز با قدردانی از "مسعود باقری باغبادرانی" خیر مدرسه‌ساز، اظهار کرد: این شهرستان شاخص‌های توسعه یافته، پیشرو و ویژگی‌های خاصی نسبت به سایر شهرستانهای استان داشته که آن ‌را در جایگاهی با برتری نسبی نسبت با دیگر شهرستان‌ها قرار داده است.

اسفندیار تاجمیری، با اشاره به جمعیت شهرستان که در آستانه ۳۰۰ هزار نفر شدن است، تصریح کرد: با توجه به مهاجرپذیری بودن شهرستان، رشد نرخ دانش‌آموزان نیز در این شهرستان رو به افزایش بوده و چندین برابر میانگین استانی است.

وی جبران ظرفیت‌های شهرستان در برابر افزایش مطالباتِ نرخ خدمات تحصیلی و اداری را در راستای بسیج همگانی نهادهای اجرایی بیان کرد و ادامه داد: با تغییر در رویکرد عام اداره کل آموزش و پرورش نیز در کنار نهادهای اجرایی شهرستان می‌توانیم روند سازندگی شاهین‌شهر و میمه را رونق و سرعت ببخشیم.

به گزارش ایسنا، سالن ورزشی مهارت با زیربنای یک هزار و ۱۱۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان پس از هشت سال در حالی به بهره برداری رسید که مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان از این اعتبارات را شرکت پخش و پالایش ملی نفت ایران و مابقی از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تامین شده بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!