ساخت جا تبلتی با یک روش بسیار آسان!


ساخت جا تبلتی با یک روش بسیار آسان!

اگر طرح‌های جا تبلتی‌های موود در بازار را دوست ندارید یا هزینه‌ی آن‌ها برای شما زیاد است، روش ساخت جا تبلتی را یاد بگیرید که نمونه‌اش در هیچ مغازه‌ای یافت نشود.

ساخت جا تبلتی با یک روش بسیار آسان!


ستاره
| سرویس خانه‌داری - بسیاری از افراد همواره تبلتی را همراه خود دارند و برای مصارف مختلفی از آن استفاده می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، حتما مراقبت از تبلت‌تان در مقابل ضربه و خش برای شما به دغدغه‌ای مهم تبدیل شده است. اگر به فکر تهیه‌ی جا تبلتی هستید، چرا آن را خودتان نسازید؟ یک ایده‌ی فوق‌العاده‌ای که برای ساخت جا تبلتی وجود دارد، استفاده از جلد کتاب‌های کهنه است. با ساختن این جا تبلتی زیبا، علاوه بر صرفه‌جویی در پول خود، جا تبلتی دارید که نمونه‌اش را در دست کسی دیگری نمی‌بینید. در ادامه روش ساخت جا تبلتی با استفاده از جلد کتاب را به شما آموزش خواهیم داد.

روش ساخت جا تبلتی با استفاده از جلد کتاب کهنه

برای ساخت این جا تبلتی به هیچ چیز پیچیده‌ای نیاز ندارید. لازم به ذکر است که قطعا شما می‌خواهید ظاهر جا تبلتی شما زیبا و آراسته باشد؛ بنابراین کتاب یا دفتری که می‌خواهید جلد آن را جدا کنید باید زیبا و مطابق سلیقه‌ی شما باشد. در انتخاب آن دقت کنید. کافیست وسایل زیر را تهیه کنید:

یک دفتر یا کتاب کهنه چسب مایع نمد کش قیچی

ساخت جا تبلتی با یک روش بسیار آسان!


مرحله ۱

جلد کتاب را جدا کنید.

نکته: دقت کنید که استفاده از کتاب نو ایده‌ی زیاد مناسبی نیست. برگ‌های کتاب کهنه راحت‌تر جدا می‌شوند. علاوه بر این، یک کتاب نو را هم خراب نمی‌کنید.

ساخت جا تبلتی با یک روش بسیار آسان!

بیشتر بخوانید: اصول مراقبت و نگهداری از کتاب


مرحله ۲

با نمد برای داخل جلد کتاب پوششی را ببرید و با چسب آن را بچسبانید.

ساخت جا تبلتی با یک روش بسیار آسان!


مرحله ۳

۴ قطعه کش ببرید. آن‌ها را به صورت اریب به ۴ گوشه‌ی داخلی نمد بچسبانید. جا تبلتی زیبای شما آماده است.

نکته: برای محکمتر شدن کش‌ها می‌توانید نمد را برش دهید و دو سر کش را به چسب آغشته کنید و درون شکاف‌ها فرو کنید.

ساخت جا تبلتی با یک روش بسیار آسان!

بیشتر بخوانید: مدل‌های متنوع و جذاب از کیف موبایل نمدی


سخن آخر

همان طور که مشاهده کردید، ساخت این جا تبلتی بسیار آسان است و در چند مرحله‌ی ساده انجام می‌پذیرد. با کمی خلاقیت می‌توانید حتی روی جلد جا تبلتی را نیز تزیین کنید. با دفترچه‌های کوچک نیز می‌توانید همین روش را برای ساخت جا موبایلی به کار گیرید. برای ساخت جا موبایلی مانند تبلت ایده‌های متنوع بسیاری وجود دارد. اگر به دنبال روشی برای ساخت جا موبایلی می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم ما را در مطلب آموزش تصویری و آسان دوخت کیف موبایل عروسکی نیز همراهی کنید. شما چه ایده‌های دیگری برای ساخت جا تبلتی می‌شناسید؟ اگر تجربه ساخت این نوع وسایل را دارید و یا نوع خاصی از آن برایتان جذاب است، نظرات خود را از طریق قسمت "نظرات و پرسش‌ها" با ما و دیگر مخاطبان ستاره درمیان بگذارید.


برگرفته از: thesprucecrafts

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هنرهای دستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج