طرح مجدد مسئله حق‌آبه‌ها‌ و آب‌‌های مرزی در بهارستان/ وزیر نیرو به مجلسی‌ها پاسخ می‌دهد


طرح مجدد مسئله حق‌آبه‌ها‌ و آب‌‌های مرزی در بهارستان/ وزیر نیرو به مجلسی‌ها پاسخ می‌دهد

وزیر نیرو برای پاسخ به سوال دو تن از نمایندگان در خصوص حق‌آبه‌ تالاب شادگان و هورالعظیم و همچنین آب‌های مرزی به مجلس خواهد رفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، سال گذشته بود که مسئولین وزارت نیرو از پیشرفت ۷۴ درصدی پروژه‌های مهار آب‌های مرزی خبر دادند. در این رابطه معاون اول رئیس جمهور هفته گذشته اعلام کرد در سال‌های اخیر هشت میلیارد دلار برابر با حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان برای مهار آب‌های مرزی کشور سرمایه‌گذاری شده است.

حال اما به نظر می‌رسد مسئله مهار آب‌های مرزی چندان هم طبق برنامه پیش نرفته است چراکه برخی نمایندگان مجلس همچنان بر کم اثر بودن فعالیت وزارت نیرو در این حوزه پافشاری دارند.

در این میان روز جاری در صحن علنی مجلس سوال ملی شهاب نادری نماینده پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی از وزیر نیرو درخصوص عملکرد این وزارتخانه در زمینه آب های مرزی و انتقال آب بین حوزه ای وصول شد. در نتیجه اردکانیان وزیر نیرو برای پاسخ به سوال راهی بهارستان خواهد شد.

همچنین امروز سوال نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون از وزیر نیرو درخصوص عدم اعطای حقابه تالاب های شادگان و هورالعظیم نیز در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج