بازیگر نقش اسپایدر-من از حس و حال فروپاشی معامله دیزنی و سونی گفت


بازیگر نقش اسپایدر-من از حس و حال فروپاشی معامله دیزنی و سونی گفت

اگر زمانی که فروپاشی قرارداد میان سونی و دیزنی برای فیلم‌های اسپایدر-من را شنیدید ناراحت شدید، سعی کنید خود را جای تام هالند بگذارید. تام هالند که همراه با جیک جیلنهال در پنلی از کامیک‌کان ACE Midwest شرکت کرده بود تا در رابطه با فیلم Spider-Man: Far From Home صحبت کند، از پراسترس‌ترین لحظه زندگی خود گفت. خبر جدایی دیزنی و سونی اولین بار در تاریخ...

اگر زمانی که فروپاشی قرارداد میان سونی و دیزنی برای فیلم‌های اسپایدر-من را شنیدید ناراحت شدید، سعی کنید خود را جای تام هالند بگذارید.

تام هالند که همراه با جیک جیلنهال در پنلی از کامیک‌کان ACE Midwest شرکت کرده بود تا در رابطه با فیلم Spider-Man: Far From Home صحبت کند، از پراسترس‌ترین لحظه زندگی خود گفت. خبر جدایی دیزنی و سونی اولین بار در تاریخ 20 آگوست منتشر شد و تا اواخر سپتامبر قرارداد جدیدی ثبت نشده بود. اما تام هالند بر خلاف یک ماه، هفت روز عذاب‌ آور را تجربه کرده بود. زمانی که از او در رابطه با ادامه دادن اجرای Umbrella در برنامه Lip Sync Battle پرسیده شد، او گفت:

نمی‌دونم، حس می‌کنم با زندایا برای بار اول خیلی خوب اجرا کردیم… ولی خب بازم شاید دوباره اجرا کنیم، کسی چه می‌دونه؟ اگه بخوام راستش رو بگم احتمالاً این اتفاق نمیوفته. چرا که بدون شک پراسترس‌ترین هفته زندگیم بودم. یعنی کُل اون قضیه دیزنی و سونی که اتفاق افتاد، هفته استرس‌زایی رو برام ساختند.

وقتی از هالند پرسیدند که جزئیات بیشتری در این رابطه بدهد گفت “مطمئنم که قرارداد موظفی چیزی داریم که نمی‌تونم بیشتر از این صحبت کنم، واسه همین دیگه می‌خوام ساکت باشم”. پس از ثبت قرارداد جدید باب ایگر رئیس دیزنی اذعان کرد که ستاره اسپایدر-من با او تماس گرفته بود تا معامله جدیدی شکل بگیرد.

وقتی که رویداد D23 برپا شده بود تام هم اونجا بود، چرا که صداپیشه یکی از شخصیت‌های انیمیشن Onward پیکسار هست. وقتی روی استیج رفت، مشخص بود که طرفداران می‌خواستند تا بار دیگر در نقش اسپایدر-من بازی کند. بعد از مراسم تام به کسایی که زیردست من بودند زنگ زد و گفته بود میشه آدرس ایمیل یا شماره تلفن باب رو داشته باشم؟ گفتم باشه بهش بدین که تماس بگیره و واقعاً هم زنگ زد.

قسمت سوم اسپایدر-من در تاریخ 16 جولای 2021 اکران خواهد شد.

بازیگر نقش اسپایدر-من از حس و حال فروپاشی معامله دیزنی و سونی گفتبازیگر نقش اسپایدر-من از حس و حال فروپاشی معامله دیزنی و سونی گفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی