ستاره سریال Batwoman از دست و پنجه نرم کردن با مشکلات روحی صحبت می‌کند


ستاره سریال Batwoman از دست و پنجه نرم کردن با مشکلات روحی صحبت می‌کند

روبی رز بازیگر نقش اصلی سریال Batwoman ، از روز جهانی سلامت روح و روان استفاده کرد تا در رابطه با مشکلات افسردگی خود صحبت کند. او با انتشار عکسی در بیمارستان قبل از پیوستن به جمع بازیگران سریال Orange Is the New Black در حساب رسمی اینستاگرام خود، از بستری شدن به دلیل مشکلات روحی و روانی مبارزه با افسردگی خبر داد. بازیگر اصلی سریال Batwoman در این...

روبی رز بازیگر نقش اصلی سریال Batwoman ، از روز جهانی سلامت روح و روان استفاده کرد تا در رابطه با مشکلات افسردگی خود صحبت کند.

او با انتشار عکسی در بیمارستان قبل از پیوستن به جمع بازیگران سریال Orange Is the New Black در حساب رسمی اینستاگرام خود، از بستری شدن به دلیل مشکلات روحی و روانی مبارزه با افسردگی خبر داد. بازیگر اصلی سریال Batwoman در این پست طولانی از مشکلات سلامتی خود زمانی که دختر نوجوانی بوده، گفت.

امروز روز جهانی سلامت روان است. این عکس درست قبل از پیوستنم به جمع بازیگران سریال OITNB گرفته شد. کُل زندگیم با مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم کردم. در سن 13 سالگی تشخیص دادند که افسردگی دارم و در 16 سالگی هم اختلال اساسی افسردگی. در هجده سالگی هم فهمیدم که فراموشی دارم. وقتی که به صورت اتفاقی یکی از دوستان دوره دبستان را دیدم تازه متوجه این مشکل شدم. او من را بخاطر داشت ولی اصلا به یاد نمیاوردمش. از معلم‌هایمان می‌گفت، کارهایی که با هم می‌کردیم و کوله پشتی میمون‌شکل من… چیزهایی که با شور و اشتیاق و جزئیات کامل می‌گفت و من یادم نمی‌آمد.

وقتی برگشتم خانه و از مادرم سوال کردم تازه همه چیز آشکار شد و زندگی من تغییر کرد… سوال‌های مختلف می‌پرسیدم. فهمیدم که از یک بچه خنده‌رو به فرد ساکتی که فقط یک گوشه می‌نشست و صحبت نمی‌کرد، تبدیل شدم. به علاوه دکترها تشخیص دادند که از دوقطبی بودن هم رنج می‌برم ولی در نهایت فهمیدیم که همان افسردگی بوده است. افسردگی خالص و تموم‌نشدنی. بعد از مدتی متوجه شدیم که دارای غده تیروئید بیش فعالی هستم که باعث تشخیص‌های اشتباه فراوان دکترها شده بود. با هر تشخیص دارو می‌خوردم و نمی‌خوردم، می‌خوردم و نمی‌خوردم.

بستری شدن‌های پیاپی که باعث می‌شد حس خودکشی به من دست بده جلوی چشمم هستند. جلسه‌های روان‌شناسی، پرسه زدن در بخش کتاب‌های خود درمانی کتابخانه را هنوز بخاطر دارم. با نوار مغزی که از سرم گرفتند، متوجه شدند اختلال استرس پس از سانحه دارم… پس از جلسات روان‌شناسی و آزمایش‌های بیشتر تشخیص نهایی داد شد: اختلال بسیار پیچیده استرس پس از سانحه.

چیزی که از تمام مشکلات سلامت روحی و روانیم تا الان فهمیدم این بود که چقدر آدم قوی هستم. اینکه چه افراد بی‌نظیری کنارم بودند و من را دوست داشتند و ازم حمایت می‌کردند بدون اینکه بخواهند قضاوت بدی بکنند. وقتی نمی‌دونید که مردم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، نمی‌توانید در موردشان به درستی قضاوت کنید. خودباوری و خود درمانی مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

روبی رز در نقش کیت کِین در سریال Batwoman شبکه The CW و داستانی بر اساس کامیک‌بوک‌های DC بازی کرده است. قسمت اول این سریال در روز ششم اکتبر پخش شد که با وجود نقدهای منفی منتقدین در سایت Rotten Tomatoes، نرخ بینندگان بسیار بالایی را دریافت کرد. قسمت‌های جدید هر هفته، یکشنبه شب‌ها ساعت 8 شب به وقت امریکا پخش خواهند شد.

ستاره سریال Batwoman از دست و پنجه نرم کردن با مشکلات روحی صحبت می‌کندستاره سریال Batwoman از دست و پنجه نرم کردن با مشکلات روحی صحبت می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!