24 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گناباد پرداخت شد


24 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گناباد پرداخت شد

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد از پرداخت 24 میلیارد و 550 میلیون ریال تسهیلات کم بهره از محل اعتبارات اشتغال روستایی به متقاضیان این شهرستان طی نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا حامد قربانی روز یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد گفت: این مبلغ از محل تسهیلات سامانه کارا پرداخت شده که برای ۳۴۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی افزود: از ابتدای راه اندازی سامانه کارا و اشتغال فراگیر و روستایی از سال ۱۳۹۶ تاکنون ۱۵۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال در قالب ۱۴۴ طرح به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده و ۷۰۰ نفر جذب بازار کار شده اند.

وی اظهار داشت: از ۱۵ طرح تولیدی دارای مشکل که در اجرای طرح مثلث اقتصادی در گناباد شناسایی شدند، چهار طرح به بهره برداری رسیده یا با پیشرفت مطلوب در حال اجراست.

فرماندار گناباد گفت: دولت دوازدهم در شرابط تحریم و مشکلات اقتصادی توجه خاصی به رفع مشکلات تولید و اشتغال و توسعه دارد که از مصادیق بارز آن اجرای طرحهای مهم مانند فرودگاه و راه آهن در این شهرستان است.

وی همچنین از راه اندازی دفتر حمایت از سرمایه گذاری با هدف روان سازی و کاهش مشکلات جذب سرمایه گذار و فعالان اقتصادی گناباد در آینده نزدیک خبر داد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنِ آن